عشق مادری واقعی را ببینید / عکس

دسته بندي : گوناگون,⭐ اخبار
تاريخ : 26 اسفند

عشق مادری به فرزند بی مثال است ، همتایی ندارد . لطفا این مطلب را تا انتها بخوانید!

زمانی که به این پدر مادر گفتند یکی از نوزادان دوقلویتان مرده است، پدر و مادر این نوزاد مرده، عمل فوق العاده ای انجام دادند.درون اتاق زایمان بود که دکتر به این پدر مادر گفت متاسفانه نوزاد پسرتان مرده بدنیا آمد، اما خوشبختانه حال نوزاد دختر خوب است. اما مادر این نوزادان اقدام عجیبی را در آن لحظه انجام داد.

وی وقتی از خوب بودن حال دختر نوزادش مطمئن شد از دکتر خواست که نوزاد مرده اش را به وی بدهند و دکتر و پرستاران نیز قبول کردند.

این زوج جوان که از قبل حتی اسم این دوقلوها را انتخاب کرده بودند عاشقانه نوزاد مرده را در آغوش گرفتند. مادر این کودک سر نوزاد مرده خود که کمی سرد شده بود را بر روی سینه خود قرار داد و از همسر خود «دیوید» نیز خواست تا پیراهن خود را درآورده تا نوزاد مرده خود را گرم کند.

عشق مادری واقعی را ببینید / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

آنها به گرمی و لطافت خاصی شروع به صحبت کردن با نوزاد پسر کردند. نوزادی که به لحاظ علمی مرده بود. در گوش اش در مورد خواهرش گفتند که در اتاق زنده است و منتظر وی می باشد. آنها نوزاد مرده خویش را محکمتر در آغوش گرفتند و عشق خود را معطوف نوزاد کردند که در این هنگام نوزاد تکان می خورد. دیوید سریعا یکی از ماما ها را صدا میزند اما ماما به آنها می گوید نوزادتان مرده بدنیا آمده است. خودتان را اذیت نکنید.

با او خداحافظی کنید تا من آن را ببرم.اما پدر مادر از این کار امتناع ورزیدند. به در آغوش کشیدن و گرم کردن نوزاد ادامه دادند و او را تکان دادند.در اینجا بود که معجزه عشق رخ داد و طبق اظهارات و تصاویر موجود، نوزاد با دستان کوچکش انگشت پدر را می کیرد و چشمانش را باز می کند.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي