عشقی که پس از سالها دوباره فوران کرد/ عکس

تاريخ : 16 مهر

آنها در سال ۱۹۴۵ و هنگامی که نوجوان بودند در یک مسافرت تابستانی به سواحل کالیفرنیا با هم آشنا شده و در نگاه اول عاشق یکدیگر شدند. اما بعد از تعطیلات و در بازگشت به شهرهایشان این زوج برای همیشه یکدیگر را گم کردند. آنها ازدواج کردند و هرکدام صاحب فرزندی شده و در شهرهای مختلف تشکیل خانواده دادند اما هرگز یکدیگر را از یاد نبردند. بعد از گذشت ۶۲ سال آنها به صورت تصادفی یکدیگر را در فیس بوک پیدا کرده و از طریق ایمیل با هم رابطه دوباره ای اغاز کردند.

این زوج سالخورده احساس کردند که همان عشق قدیمی در حال شکوفه زدن است و دوباره به سال ۱۹۴۵ بازگشتند. اگرچه هردوی آنها ۸۰ ساله هستند اما خاطرات آن تابستان عاشقانه همچنان در ذهن هردوی آنان واضح و درخشان است.
آقای لوئیس میگوید : من از همان زمان به او علاقه داشتم اما یک نوجوان بیکار و بدون درآمد و ماشین امکان سر زدن به شهر او را نداشت و همچنین وسایل ارتباطی مثل امروز پیشرفته نبود و به همین دلیل خیلی راحت او را برای همیشه گم کردم اما در قلب و ذهن من او همیشه حضور داشت و با خاطرات آن تابستان شیرین زندگی میکردم.
اکنون خانواده این زوج سالخورده نیز با هم آشنا شده اند و از شنیدن داستان عشق عجیب آنها بسیار هیجانزده شده و تصمیم دارند هرچه سریعتر مقدمات ازدواج این دو را فراهم کنند تا بعد از ۷۰ سال این زوج عاشق طعم وصال را بچشند.

عشقی که پس از سالها دوباره فوران کرد/ عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي