عروسی که در شیراز به عزا تبدیل شد

دسته بندي : حوادث,خبرفا,⭐ اخبار
تاريخ : 25 اردیبهشت

چند فرد مسلح با انگیزه ای که هنوز مشخص نیست اقدام به تیراندازی در مراسم عروسی در شیراز کردند که در این حادثه ۱ نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند

عروسی که در شیراز به عزا تبدیل شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

افراد مسلح پس از حمله به یک مراسم عروسی در شیراز یک نفر را کشته و دو نفر را زخمی کردند. این حادثه چند روز قبل هنگامی رخ داد که در یکی از باغات مجالس اطراف شیراز (دهنو) مراسم عروسی بر پا شده بود.

به گزارش خبرجنوب، شب حادثه بود که تعدادی با شنیدن شلیک های متعدد در یک مراسم عروسی بیرون دویدند. آنان افراد مسلحی را در حالی مشاهده کردند که بعد از شلیک های متعدد گلوله متواری شدند.

در همین حال پلیس که با تماس یکی از افراد حاضر در عروسی در جریان ماجرا قرار گرفته بود خود را به منطقه رساند اما افراد مسلح بعد از مجروح کردن دو مرد و قتل یک نفر متواری شده بودند. پلیس با توجه به اهمیت ماجرا به سرعت منطقه را به محاصره خود در آورده و تجسس برای دستگیری مهاجمان مسلح را در دستور کار خود قرار داد.

در چنین شرایطی بود که پلیس به بررسی آثار و نشانههای باقی مانده در محل حادثه پرداخت و توانست اطلاعاتی از رد افراد مسلح به دست بیاورد. بر اساس اطلاعات به دست آمده افراد مسلح تحت تعقیب قرار گرفتند.

با انتقال دو مرد مجروح به بیمارستانی در شیراز اقدامات تیمهای پزشکی برای درمان آنها آغاز شد. بر اساس این گزارش حادثه حمله به مراسم عروسی در شیراز رخ داده است و شایعات انتشار یافته درباره جزئیات این حادثه باعث نقل قولهای متفاوتی شده است.

جسد قربانی این حادثه به پزشکی قانونی منتقل شد. تجسس های پلیس برای رفع ابهامات موجود ادامه دارد.

هنوز علت و انگیزه حمله به مراسم عروسی مشخص نشده و به زودی پرده از راز این اقدام تبهکارانه بر داشته می شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي