عرضه اولین آپدیت بزرگ برای ویندوز 10

با توجه به اینکه چند ماهی است که ویندوز ۱۰ عرضه شده است، به تازگی شرکت مایکروسافت اولین آپدیت بزرگ این ویندوز را عرضه کرد. در این مطلب به جزییات این موضوع می پردازیم.

مایکروسافت از چند ماه پیش عرضه‌ی یک آپدیت بزرگ برای ویندوز ۱۰ را وعده داده بود و این بروزرسان، ۲ روز پیش عرضه شد. بیش از ۱۱۰ میلیون کامپیوتر در دنیا از سیستم عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت استفاده می کنند و تمام این دستگاه‌ها می‌توانند همین حالا بروزرسان جدید را دریافت کنند. آپدیت جدید، در کنار درست کردن برخی از بخش‌های ویندوز، تغییراتی را هم به رابط کاربری ویندوز ۱۰ داده است؛ این تغییرات انجام شده، برای زمان عرضه‌ی ویندوز ۱۰ برنامه ریزی شده بودند.

عرضه اولین آپدیت بزرگ برای ویندوز 10, پورتال خبری فرهنگی گهر

اولین تغییر قابل توجه در بروزرسان جدید، تغییر رنگ‌های نوار بالای پنجره‌های ویندوز است. نرم‌افزارها ظاهری تمیزتر و شبیه‌تر به رابط کاربری کلی ویندوز ۱۰ پیدا کرده‌اند. منوها هم کمی بزرگ‌تر شده‌اند و رنگ آن‌ها هم تیره شده است تا با دیگر بخش‌های ویندوز ۱۰ همخوانی بیشتری داشته باشند.

در این بروزرسان جدید، سرویس Skype در قالب دو نرم‌افزار مجزای Messaging و Skype Video به ویندوز ۱۰ اضافه می‌شود. یعنی دیگر لازم نیست نرم‌افزار Skype را کاملا داشته باشید و می‌توانید با توجه به نیاز، نسخه‌ای از Skype‌ را دانلود کنید.

عرضه اولین آپدیت بزرگ برای ویندوز 10, پورتال خبری فرهنگی گهر

آیکون‌های برخی از نرم‌افزارها و هم‌چنین بخش‌های سیستم تغییر کرده‌اند. امکان نصب نرم‌افزارها به حافظه‌ی خارجی هم در بروزرسان جدید ویندوز ۱۰ فراهم شده است. تغییرات دیگری هم هستند؛ مثل فرمان‌های جدید برای حالت Tablet Mode و هم‌چنین بهبود کورتانا. برای استفاده از کورتانا دیگر نیازی به حساب کاربری مایکروسافت (Microsoft Account) نیست.

اگر ویندوز ۱۰ دارید، می‌توانید همین حالا از Windows Update سیستم خود را بروزرسانی کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي