عذرخواهی دوباره اسکار 2017

تاريخ : 10 اسفند

ماجرای عذرخواهی دوباره اسکار ۲۰۱۷ را در ادامه می خوانید

عذرخواهی دوباره اسکار 2017, پورتال خبری فرهنگی گهر

دفتر برگزاری اهدای جوایز مراسم اسکار پس از تحقیق و بررسی همه جانبه مسایلی که منجر به اشتباه دیروز در معرفی نام برنده شد، یک عذرخواهی دیگر منتشر کرد و آکادمی نیز نظرش را اعلام کرد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، دفتر «پرایس واتر هاوس کوپرز» گفت شب پیش ما آبروی آکادمی را بردیم.

۲۴ ساعت پس از برگزاری مراسم اسکار که بدترین رویداد در تاریخ اسکار رخ داد و نام برنده به اشتباه اعلام شد، دفتری که مسئول بررسی این رویداد است با انتشار گزارشی که در واقع دومین عذرخواهی این دفتر محسوب می‌شود، آنچه را روی داده به تفصیل روشن کرد.

دفتر «پرایس واتر هاوس کوپرز» که این مسئولیت را برعهده دارد دیروز سه ساعت پس از برگزاری مراسم با انتشار یک اعلامیه عذرخواهی کرده بود، اما اکنون همه روندی را که منجر به این اشتباه شد، پس از بررسی به اطلاع عموم رسانده است.

این دفتر (PwC) امروز با صدور یک بیانیه عواملی را که منجر به بروز این رویداد شدند، معرفی و سرزنش کرده است.

در این بیانیه آمده است: PwC مسئولیت همه این اشتباه‌های پشت سر هم را می‌پذیرد که به معنی نقض پروتکل‌های مراسم در شب اهدای جوایز بود.

در این بیانیه گفته شده برایان کالینان یکی از شرکای PwC به اشتباه پاکت رزرو جایزه بهترین بازیگر زن را به جای پاکت جایزه برنده بهترین فیلم به وارن بیتی و فی داناوی داد و همه این اشتباه‌ها از آنجا ناشی شد.

در ادامه آمده است: بعد از وقوع این اشتباه آقای کالینان یا شریکش باید به سرعت مقررات اصلاح اشتباه انجام می دادند که این کار را نکردند.

کالینان یکی از دو شریک PwC است که آوردن پاکت‌ها و دادن آنها را به اهداکنندگان برعهده داشت.

در بررسی‌های بیشتر مشخص شد کالینان در جریان مراسم نام برنده‌ها را در توییتر منتشر می‌کرد و چند لحظه پیش از آن که پاکت اشتباه را به بیتی بدهد، عکس اما استون برنده اسکار بهترین بازیگر زن را توئیت کرد.

در این بیانیه از این اشتباه که موجب ناراحت شدن گروه و عوامل سانزده «لالالند»، «مهتاب» و نیز وارن بیتی و فی داناوی شد مجددا عذرخواهی شده است. همچنین از شبکه ای.بی.سی، آکادمی و همه آنهایی که هیچ نقشی در بروز این اشتباه نداشتند اما زیر سوال رفتند، عذرخواهی شده است.

در عین حال آکادمی اسکار نیز توییتی در حساب رسمی خود منتشر کرده و می‌نویسد: عمیقا بابت این اشتباه که در حین معرفی برنده جایزه بهترین فیلم اسکار پیش آمد متاسف هستیم.

در این توییت نیز از همه عواملی که روی صحنه بودند و به ویژه وارن بیتی و فی داناوی عذرخواهی شده است.

در این بیانیه آمده است: در ۸۳ سال اخیر آکادمی با کمک دفتر PwC این مراسم را به بهترین نحو پیش برده است و اکنون نیز روشن شده همین دفتر مسئول نقض پروتکل‌ها در طی مراسم است. ما همه دیشب تا امروز صبح مشغول بررسی این مورد بودیم و روشن شد که مشکل از کجا ایجاد شده است.

آکادمی اعلام کرده است: قطعا به اقداماتی که در این فرایند باید تغییر کند تا دیگر چنین اشتباهی رخ ندهد فکر می‌کنیم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي