عدنان شبکه 3 در پی عدنان «عشق ممنوع»

تماشا: پخش سریال ترکیه ای «قطره ای عبرت» از شب گذشته در شبکه سه سیما آغاز شد. ظاهرا استقبال شدید مردم از سریال های ترکی در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مسئولان صدا و سیما را هم به تکاپو انداخته تا از این بازار پر رونق عقب نمانند.

 

مجموعه «قطره عبرت» در ۱۴۴ قسمت ۵۵ دقیقه ای از شنبه تا پنجشنبه به جز چهارشنبه ها ساعت ۱۹:۴۵ رویآنتن خواهد رفت. در خلاصه داستان این سریال آمده: عدنان، مجری خبری شبکه ای پربیننده است که از اتفاقات شهر گزارش تهیه می کند. او به همراه همسر خود در شهری کوچک زندگی می کند و روزی به اشتباه فریب افرادی را می خورد که در مقابل آزار و اذیت مردم خود را بی گناه جلوه می دهند.

 
پس از آن افراد سودجو او را به مقامات بالاتر معرفی می کنند و او در رفاه کامل در شهری بزرگ و شبکه ای گسترده مشغول فعالیت می شود تا جایی که کم کم تبدیل به فردی مشهور می شود و حق و آبروی افراد مظلوم را پایمال و در ازای پول و شهرت از افراد ظالم جانبداری می کند.

 

او نسبت به همسر باردار خود بی توجه می شود و همسرش بر اثر خیانت عدنان جان خود و بچه اش را از دست می دهد و … علاقه مندان سریال های ترک پیش از این با عدنان دیگری آشنایی داشتند. عدنان یکی از شخصیت های اصلی سریال پرمخاطب «عشق ممنوع» بود که بارها از شبکه های ماهواره ای فارسی و عربی پخش شد اما ظاهرا این بار نوبت عدنان شبکه سه است تا مخاطبان را به سمت خود جلب کند.

 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي