عجیبترین رکوردهای گینسی +عکس

دسته بندي : 💥 سرگرمی,عجایب
تاريخ : 3 مرداد
به گزارش  باشگاه خبرنگاران، رکوردهای گینس هر چند وقت یک بار تعویض می شوند و افراد جدید همه روزه به دنبال زدن رکوردهای جدید هستند. در ادامه با برخی از عجیب ترین رکوردهای گینسی آشنا می شویم.

بلندترین موی گوش

نام مردي از هند به دليل داشتن بلندترين موي گوش جهان در كتاب ركوردهاي جهاني گينس به ثبت رسيد. گفته می شود مسئولان ثبت ركوردهاي جهاني گينس اين عنوان را در سال ۲۰۰۸ ميلادي برای «باجپايي» كه طول موهاي گوشش به ۱۳ سانتيمتر مي‌رسد، در نظر گرفتند.

عجیبترین رکوردهای گینسی +عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

در حالی که بسياري از افراد تمايل ندارند شرايط اين مرد هندي را تجربه كنند و اين وضعيت آنان را شرمنده مي‌كند اما «باجپايي» از بدست آوردن اين عنوان افتخار و از موهاي گوشش مراقبت مي‌كند تا آسيبي نبيند.

بلندترین ناخن های دنیا

نظافت و پاکیزگی یکی از مهمترین کارهایی است که انسان ها باید آن را رعایت کنند اما گاهی رعایت نکردن آن نیز می تواند باعث شکسته شدن رکورد شود.

عجیبترین رکوردهای گینسی +عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

ملوین بوث دارنده درازترین ناخن های انگشت یک جفت دست بود.هنگامی که در ۳۰ می ۲۰۰۹  ناخن های وی در شهر تروی ایالت میشیگان آمریکا اندازه گیری شد،درازای آنها ۹ متر و ۵۸ سانتی متر بود.

سنگین ترین موتور سیکلت دنیا

شاید قبلا چیزهایی در مورد عجیب ترین یا سریع ترین موتورسیکلت های دنیا خوانده باشید اما این یکی با همه آن ها تفاوت دارد. در سال ۲۰۰۷ رکورد سنگین ترین موتور سیکلت دنیا شکسته شد.

عجیبترین رکوردهای گینسی +عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

سنگین‌ترین موتورسیکلت جهان “هازر بایک اشمید”  نام دارد که به دست تیلو و ولفرد نیبل از آلمان ساخته شد و هنگامی که در ۲۳ نوامبر ۲۰۰۷ وزن شد،۴٫۷۴۹ تن بود.

بیشترین آدم در یک حباب

بازی با حباب ها  همیشه قشنگ بوده است و رکوردهای زیادی نیز به وسیله آن ها به ثبت رسیده است. یکی از این رکوردهای عجیب،‌ قرار دادن افراد در داخل خباب است.

عجیبترین رکوردهای گینسی +عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

در سال ۲۰۱۰ این رکورد به دو برادر که در یک جشن حباب بازی در چین شرکت کرده بودند رسید. این دو توانستند ۱۱۸ نفر را در داخل یک حباب صابونی قرار دهند و این رکورد را به نام خودشان ثبت کنند.

دومیدانی  با کفش قواصی

“آشریتا فورمن” برای افرادی که رکوردهای گینس را دنبال می کنند نام آشنایی است. وی تا به حال بیش از ۳۴۰ مورد رکورد در کتاب گینس به ثبت رسانده است و هم اکنون ۱۱۳ مورد آن ها را همچنان در دست دارد. یکی از عجیبترین رکوردهایی که او به ثبت رسانده است، سریع ترین دوندگی با کفش قواصی است. او توانست مسیر تعیین شده را در ۷ دقیقه بدود.

عجیبترین رکوردهای گینسی +عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

دو ۱۰۰ متر با چهار دست و پا

در سال ۲۰۰۸ رکوردهای بسیار زیادی در دنیا جابه جا شد. در این سال بیش از ۲۹۰ هزار نفر برای جا به جا کردن رکوردهای جهانی اقدام کردند. یکی از این رکوردها را یک جوان ژاپنی به نام خودش ثبت کرد. او توانست ۱۰۰ متر را در ۱۸ ثانیه بر روی ۴ دست و پایش بدود.

عجیبترین رکوردهای گینسی +عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
گردآوری: گروه خبر گهر
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي