طرز ساخت ایمیل موقت و دارای تاریخ انقضا

تاريخ : 26 بهمن

طرز ساخت ایمیل موقت و دارای تاریخ انقضا

طرز ساخت ایمیل موقت و دارای تاریخ انقضا, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

دسته ای  از ایمیل ها در آن واحد یک آدرس ایمیل برای شما ایجاد میکنند که بعد از مدت زمانی مشخص از بین میرود. برخی از آنها این قابلیت را دارند که ایمیل ها را به آدرس اصلی شما بفرستند و برخی دیگر این امکان را فراهم میکنند که شما مرتبا قادر به رصد Inbox آنها باشید. اما همه آنها در یک زمان مشخص از بین خواهند رفت.

پیش از این در چند گزارش به شکل مفصل به موضوع ایمیل های موقتی پرداخته ایم. امروز پنج منبع خوب برای استفاده از این سرویس را به شما معرفی میکنیم:

۱ -Fake Mail Generator

این ابزار توسط طراحان Fake Name Generator تدوین و توسعه پیدا کرده است. استفاده از آن بسیار ساده است. کافی است قسمت اول از آدرس ایمیل را در داخل جعبه متنی مربوطه وارد کنید و سپس از لیست پایین افتادنی کنار آن دومین مورد نظر را انتخاب کنید. سپس با کلیک بر روی Copy آدرس مذکور را در کلیپ بورد کپی کنید.

این ابزار ایمیل های دریافتی برای این آدرس را در همین صفحه به شما نمایش میدهد و به شکل مداوم صفحه را Refresh میکند. از آنجایی که این ابزار هیچ نیازی به ثبت نام نداشته و ایمیل ها را به آدرس اصلی شما نمی فرستد، بهترین ابزار برای ثبت نام در سرویس های آنلاین با احتمال اسپم بالا است.

۲ – Throwaway Mail

تفاوت اصلی این ابزار با نمونه قبلی این است که به محض ورود به صفحه آن، یک آدرس ایمیل به شکل خودکار برای شما تولید میکند و تمامی ایمیل های دریافتی را در همان صفحه به شما نشان میدهد. اگر به هر دلیلی نیاز به یک آدرس جدید داشته باشید، کافی است که بر روی دکمه Generate new email address کلیک کنید. البته با این کار تمام ایمیل های دریافتی سابق، از بین خواهند رفت:
پنج منبع برای ساخت ایمیل هایی موقتی با تاریخ انقضاء

این سرویس نیز نیازی به ثبت نام نداشته و هیچ ایمیلی را به آدرس اصلی شما نمی فرستد.

۳ – MailDrop

در این ابزار همچون نمونه اول کافی است که نام مورد نظر خود را در قسمت جعبه متنی بالا و سمت راست صفحه وارد کنید و بعد از آن میتوانید به صفحه ایمیل ها منتقل شوید. اینجا جایی است که ایمیل های دریافتی را در آن مشاهده میکنید. این ابزار همچنین خود یک آدرس ساختگی را به شما پیشنهاد میکند:
پنج منبع برای ساخت ایمیل هایی موقتی با تاریخ انقضاء

دو نکته بسیار مهم این ابزار را از سایرین متمایز کرده است. اول آنکه صفحه آدرس ایمیل تولید شده شما یک لینک مستقیم دارد که با Bookmark کردن آن میتوانید در هر زمانی که میخواهید مجددا به آن مراجعه کنید. نکته دوم هم اینکه هر آدرس خود یک نام مستعار دارد که به آدرسی که شما ایجاد کرده اید Forward میشود. میتوانید آن را یک لایه امنیتی ثانوی در نظر آورید.

۴ – Temp Mail

وقتی وارد وب سایت این ابزار میشوید خود به خود به یک آدرس ایمیل منتقل شده اید. اما اگر این آدرس را دوست ندارید میتوانید آن را تغییر دهید. تنها باید اطمینان حاص کنید که آدرس شما @flurred.com را در انتها داشته باشد:
پنج منبع برای ساخت ایمیل هایی موقتی با تاریخ انقضاء

این ابزار کاملا ساده و با امکانات اولیه است و برای کاربرانی مناسب است که یک ابزار ساده و سریع را جستجو میکنند.

۵ – Easy Trash Mail

نکته خوب این ابزار این است که شما قادر هستید تا اعتبار آدرس ایمل خود را تا مدت حداکثر یک ماه تعیین کنید. در نتیجه میتوانید با تخمین این که تا چه مدت زمان به این آدرس نیاز دارید، آدرس ایمیل اصلی خود را وارد کنید تا ایمیل های مربوطه به ایمیل شما ارسال شود. بعد از آن کافی است بر روی دکمه Create کلیک کنید تا آدرس موقتی خود را دریافت کنید:

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي