صفر تا صد خرید بیمه ؛ ساده و مطمئن

تاريخ : 25 مهر

وب­سایت ازکی   (azki.com)  در ردیف سایت­های مقایسه­ای و به اصطلاحOnline Aggregator ها قرار می­گیرد. وب­سایت ازکیـ همانند اسنپ، دیجی کالا و … که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمده­ای در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد.

صفر تا صد خرید بیمه ؛ ساده و مطمئن, پورتال خبری فرهنگی گهر

یاشار ژاله دوست، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ازکیـ با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، می­تواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.

 

این روزها خرید بیمه به صورت آنلاین یکی از انواع خرید اینترنتی است که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده، زمانی که قصد خرید بیمه داریم اول به انتخاب طرح بیمه مورد نظر فکر می‌کنیم و وقتی طرح بیمه انتخاب شد، نوبت به مقایسه و انتخاب از میان شرکت های مختلف بیمه می‌رسد، یکی از مهمترین سوالاتی که همیشه ذهن خریداران بیمه را به خود درگیر می­کند این است که، آیا شرکت بیمه­ای که از آن پوشش مورد نظر را خریداری کرده­اند هنگام بروز حادثه خدمات سریع و مناسبی ارائه میکند؟

وب­سایت ازکیـ، یک منبع مناسب برای دستیابی سریع و آسان به اطلاعات شرکت­های مختلف بیمه از جمله طرح­ها و پوشش­ها، قیمت انواع بیمه، سرعت در پرداخت خسارت و میزان رضایتمندی مشتریان هر شرکت از آنها بدون هیچ‌ گونه غرض­ورزی، اغراق یا بزرگ‌نمایی است. تنها کافی است سری به وب سایت ازکیـ بزنید و پاسخ سوالات بیمه­ای خود را بیابید و به آسانی بیمه مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. در هر ساعت شبانه روز با مراجعه به وب­سایت ازکیـ می­توانید به صورت آنلاین بیمه خود را سفارش دهید تا در اولین روز کاری بعد از آن، راحت­تر از آنچه تصور می­کنید به دست شما برسد.

 

صفر تا صد خرید بیمه؛ ساده و مطمئن با ازکیـ

مجموعه‌ای گسترده از اطلاعات تمام شرکت­های بیمه در سامانه خرید آنلاین بیمه ازکیـ گردآوری شده تا خرید بیمه برای شما به سادگی و سرعت تحقق یابد. هنگامی که شما اطلاعات لازم را در مورد بیمه­های مختلف به دست آوردید و بیمه مورد نظر خود را انتخاب کردید لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا به وب­سایت ازکیـ مراجعه کرده و وارد پنل کاربری خود می­شوید؛ بیمه را که انتخاب کردید، اطلاعات مورد نظر را بر اساس بیمه درخواستی وارد می­کنید و در مرحله بعد می‌توانید لیست کاملی از شرکت­های مختلف بیمه را مشاهده کنید که درآن قیمت­ها، سطح توانگری شرکت بیمه، تعداد شعب پرداخت خسارت، میزان رضایتمندی مشتریان از خسارت پرداختی و زمان پاسخگویی به شکایات با هم مقایسه شده؛ و شما بر اساس نیاز خود می­توانید مناسب­ترین را برای خود انتخاب و خریداری نمایید. اگر از انتخاب‌تان مطمئن نبودید، و نیاز به توضیحات بیشتری در زمینه بیمه داشتید اصلا نگران نباشید! می­توانید با مشاوران ازکیـ تماس بگیرید و بگویید چه نوع بیمه با چه قیمت و امکاناتی می‌خواهید، تا بهترین و مناسب ترین بیمه را بر اساس خواسته ها و نیازهایتان به شما پیشنهاد دهند و در انتخاب کمک‌تان کنند.

برای اکثر ما پیش آمده گاهی سررسید بیمه خود را فراموش کنیم و بعضاً با دردسرهای بعدی آن مواجه شده­ایم، و یا موعد پرداخت اقساط بیمه خود را فراموش کرده ایم، با استفاده از وب­سایت ازکیـ دیگر نگران فراموشی موعد تمدید بیمه و پرداخت اقساط خود نخواهیم بود. وب­سایت ازکیـ برای کاربران خود بخشی به عنوان «یادآور تمدید یا اقساط بیمه»‌ را طراحی کرده است تا از این طریق یکی از دغدغه­های فکری مشتریان خود را مرتفع سازد. و دیگر هرگز مشکلات ناشی از فراموشی تمدید بیمه یا پرداخت به موقع اقساط را تجربه نخواهند کرد.

 

پس از آنکه خرید خود را انجام دادید، باز هم تیم ازکیـ در کنار شما خواهد بود، و با سرعت عمل خود در ارسال بیمه­نامه برای شما کمک می­کند تا بهترین خرید آنلاین بیمه­ای خود را ساده و مطمئن تجربه کنید.

 

منبع: سایت ازکیـ azki.com

 

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي