صحبت های مهدی فخیم زاده در مورد شکایت از علی البدل

تاريخ : 19 فروردین

صحبت های مهدی فخیم زاده در مورد شکایت از علی البدل را در این بخش از سایت گهر برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

صحبت های مهدی فخیم زاده در مورد شکایت از علی البدل, پورتال خبری فرهنگی گهر

مهدی فخیم‌زاده به شکایت شورای شهر و راهنمایی و رانندگی از مجموعه‌ نوروزی «علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم واکنش نشان داد و از این دو اتفاق به عنوان اتفاقات عجیب و غریب یاد کرد.

این بازیگر و کارگردان پیشکسوت با انتقاد از شرایط  نامساعد برای نویسندگی و ساخت یک مجموعه تلویزیونی، اظهار کرد: متاسفانه از همان لحظه‌که دست‌مان را بر روی قلم می‌گذاریم که بنویسیم نگران این هستیم که صدای قشری درنیاید و این‌که چگونه باید با این شرایط کنار بیاییم.

او در ادامه تاکید کرد: این واقعا یک مشکل بزرگ است که به هرچیزی که دست می‌زنیم این فشار بر ما تحمیل می‌شود.

فخیم‌زاده با اشاره به شکایت شورای شهر از سریال «علی‌البدل» اظهار کرد: شورای شهر شکایتی از این سریال داشته و در این شکایت مطرح کرده است که به شورای شهر توهین شده است؛ در حالی که «علی‌البدل» در روستا ساخته شده نه در شهر و از آن مهم‌تر که در ناکجاآباد بوده. شما چه کار دارید؟!

بازیگر «علی‌البدل» که در مراسم قدردانی صدا و سیما از سریال‌های نوروزی سخن می‌گفت همچنین با اشاره به شکایت راهنمایی و رانندگی از این مجموعه توضیح داد: راهنمایی و رانندگی هم به این دلیل شکایت کرده که  پلاک‌های ماشین‌ها چرا در این مجموعه تغییر کرده‌اند و تکلیف‌شان به چه صورت است که آن‌ها را تغییر داده‌اند. واقعا این مشکل بزرگی است که دست به هرچیزی می‌زنیم این فشار به ما تحمیل می‌شود.

مهدی فخیم‌زاده پیش‌تر درباره حضور خود در این سریال طنز گفته بود: من این ژانر را اصلا کار نکرده بودم و برایم جالب بود. از طرفی همکاری با آقای سیروس مقدم نیز برایم جذاب بود. اما آن‌چه از ابتدا من را برای حضور در این کار جذب کرد طرح قصه بود.

او با اشاره به روایت اصلی سریال «علی‌البدل» بیان کرده بود: قصه این سریال را می‌توان به سادگی در دو خط تعریف کرد و این نشان می‌دهد که سناریو بسیار خوبی دارد.

این بازیگر همچنین با اشاره به انتقاداتی که بعضا به تکراری‌بودن شاکله سریال «علی‌البدل» وارد شده، گفته بود: به قول یک فیلسوف همه چیز گفته شده است و هیچ چیز جدیدی وجود ندارد بلکه نوع روایت بسیار مهم است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي