صحبت های جالب رضا کیانیان در مورد نامزدهای ریاست جمهوری

تاريخ : 1 اردیبهشت

رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون پس از انتشار نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری متن جالبی در مورد نامزدها نوشت که در ادامه می خوانید

صحبت های جالب رضا کیانیان در مورد نامزدهای ریاست جمهوری, پورتال خبری فرهنگی گهر

رضا کیانیان در اینستاگرام خود نوشت :

بالاخره، باید بدانیم از یک نامزد انتخابات ،
چه انتظارى داریم؛ چه شوراى شهر،چه مجلس و چه ریاست جمهورى!

اگر انتظار یک قهرمان داریم که بیاید و همه کارها را درست کند. همین مى شود که تاحالا بوده!!! چون همه وعده وعیدهاى ناشدنى مى دهند و هر کدام داغ تر باشد و چپ و راست را بکوبد و همه را متهم به دزدى و نا کارآمدى و خیانت کند و بگوید در عرض چند سال همه چیز را درست مى کنم و همه را خوشبخت مى کنم و ….
جَوگیر مى شویم و انتخابش مى کنیم و بعد که مى بینیم و خود او هم مى بیند که آن همه وعده ناشدنى ست. دلسرد مى شویم و قهر مى کنیم. و انتخابات را تحریم مى کنیم و دفعه بعد رأى نمى دهیم!!!

اما باید بدانیم که
از رئیس جمهور که نباید انتظار انقلاب داشته باشیم!
بنابراین هر کاندیدایى که ادعاهاى بزرگ کرد ، به سادگی قبول نمى کنیم.

و از او مى پرسیم :

۱:شما چگونه و با چه برنامه اى مى خواهید چنین وعده هایى را عملى کنید!

و ایشان هم اگر برنامه اى داشته باشد اعلام مى کند و ما برنامه هاى آن ها را مقایسه و سبک سنگین مىکنیم و …. یکى را #انتخاب مى کنیم.
در این صورت است که خودمان را کنار نمى کشیم. به او کمک مى کنیم. و مى دانیم که قرار نیست همه چیز یکباره درست شود. و مى دانیم که همه برنامه ها پله پله پیش خواهند رفت. قدم به قدم. آجر به آجر……
و بعد دیگر قهر نخواهیم کرد. بلکه بیشتر فعال مى شویم…

حالا از آقاى روحانى مى پرسم :
شما که منشور حقوق شهروندى را در دو نوبت منتشر کردید، چگونه مى خواهید این حقوق را نهادینه و اجرایى کنید. با چه ابزاری؟ با چه برنامه ای؟

از آقاى قالیباف می پرسم، چگونه مى خواهید درآمد کشور را به دو برابر و نیم افزایش دهید؟ با چه برنامه اى؟با چه سازو کارى؟ و از این افزایش درآمد چقدر به مردم مى رسد؟ و چگونه؟

واز آقاى رئیسى مى پرسم ،کار و کرامت که #شعار شماست یعنى چه؟ چگونه قرار است همه کار داشته باشند؟ و بیکارى از بین برود؟ و کرامت یعنى چه؟ شما گفتید کرامت یعنى وقتى مردى به خانه برود از زن و بچه اش خجالت نکشد. چگونه این مهم را سامان مى دهید ؟

به او یارانه مى دهید. که مى دانید این طرح شکست خورده و به بیکارى بیشتر دامن مى زند. مى خواهید از آن ها مثل مستمندان دستگیرى کنید؟! اما باید بدانیم دولت مؤسسه خیریه نیست. یا مى خواهید کار ایجاد کنید؟ در این صورت چگونه؟ با چه برنامه اى؟!

از همه ى نامزدهاى محترم مى خواهم. لطفاً برنامه هاشان را واضح و روشن بیان کنند و همچنین واضح و روشن بگویند چگونه این برنامه ها را اجرا خواهند کرد.
ما از شعار خسته ایم.
چند ملیون هم صدا

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي