صاحبان گوشی های هواوی منتظر اندروید 6 باشند

تاريخ : 1 بهمن

شرکت هواوی به تازگی نوید اندروید ۶ را به مشتریان خود داده است و گفته که صاحبان گوشی های هواوی منتظر اندروید ۶ باشند.

صاحبان گوشی های هواوی منتظر اندروید 6 باشند, پورتال خبری فرهنگی گهر

شرکت هواوی به تازگی «اندروید ۶.۰» (Android 6.0) را روی گوشی Mate 7 آزمایش کرده و به احتمال زیاد این گوشی تا چند وقت دیگر به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید بروزرسانی می‌شود.

این شرکت در حال حاضر به دنبال افرادی است که بخواهند جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را روی گوشی خودشان آزمایش کنند. البته هواوی اعلام کرده این سیستم عامل روی مدل‌های MT7-L09 و MT7-TL10 نصب می‌شود. پس اگر گوشی Mate 7 شما یکی از این دو مدل است، می‌توانید اندروید ۶.۰ را زودتر از سایرین روی تلفن همراه هوشمند خودتان نصب کنید.

اگر می‌خواهید اندروید ۶.۰ را روی گوشی خود نصب کنید، تا ۲ بهمن ماه (۲۲ ژانویه) فرصت دارید تا درخواست خود را به آدرس mate7betatest1@huawei.com ایمیل کنید. البته در این ایمیل باید شماره IMEI گوشی و نسخه‌ی فرم‌ویر خود را هم بنویسید. برای به دست آوردن کد IMEI گوشی Mate 7 باید کد #۰۶#* را شماره‌گیری کنید. برای تشخیص نسخه‌ی فرم‌ویر هم باید به منوی Settings و بخش About بروید.

البته گوشی Mate 7 تنها محصول هواوی نخواهد بود که اندروید ۶.۰ را دریافت می‌کند. این شرکت اعلام کرده که این سیستم‌عامل برای گوشی‌های Honor 6 Plus، Honor 6 و Honor 4X هم عرضه می‌کند و این گوشی‌ها هم می‌توانند نسخه‌ی آزمایشی اندروید ۶.۰ را دریافت کنند. برای دریافت نسخه‌ی آزمایشی اندروید ۶.۰ یا مارشمالو روی این گوشی‌ها هم باید کد IMEI آن‌ها را به ایمیلی که در بالاتر به آن اشاره کردیم ارسال کنید.

البته این نسخه از سیستم عامل اندروید ۶.۰ ممکن است با مشکلات مختلفی همراه باشد و به همین دلیل باید در زمان نصب آن به این موضوع توجه داشته باشید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي