شکست رئال مادرید در برنابئو

از هفته بيست و نهم پيکارهاي لاليگا، رئال مادريد در ورزشگاه خانگي خود سانتياگو برنابئو ميزبان بارسلونا بود. بازي رفت را کاتالان‌ها در نيوکمپ به سود خود پايان داده بودند و شاگردان کارلتو در صدد انتقام با حمايت تماشاگرانش بودند اما در نهايت اين بارسا بود که موفق شد در يک ديدار زيبا و بيادماندني با نتيجه چهار بر سه پيروز شود.

شکست رئال مادرید در برنابئو

در نيمه اول اين بارسلونا بود که توسط اينيستا روي پاس مسي در دقيقه 7 گلي زيبا و زودهنگام را به ثمر رساند و کاتالان‌ها را پيش انداخت اما در ادامه کريم بن‌زما مهاجم فرانسوي کهکشاني‌ها در دقايق 20 و 24 دو گل وارد دروازه کاتالان‌ها کرد تا به يک‌باره ورق به سود شاگردان آنچلوتي برگردد. در شرايطي که نيمه اول با برد رنال رو به اتمام بود لبونل مسي در دقيقه 42 موفق شد بازي را به تساوي بکشاند تا دو تيم در يک بازي مهيج در نيمه اول به تساوي دو بر دو رضايت دهند.

در نيمه دوم ماينکو داور اسپانيايي اين ديدار به اشتباه خطايي که بر روي رونالدو در پشت محوطه جريمه رخ داده بود را در محوطه جريمه بارسا تشخيص داد و يک پنالتي به سود رئال اعلام کرد و رونالدو با به ثمر رساندن اين ضربه پنالتي در دقيقه 55 تيمش را پيش انداخت تا بازي سه بر دو به سود تيم مادريدي شود.

در ادامه نيمار باز هم روي پاس مسي در موقعيت تک‌به تک با ديگو لوپز دروازه‌بان رئال قرار گرفت و سرخيو راموس با واژگون کردن مهاجم برزيلي ضمن اينکه باعث شد داور به او کارت قرمز نشان دهد، زمينه‌ساز پنالتي به سود بارسا شد و مسي در دقيقه 65 بازي را به تساوي سه بر سه کشاند.

ضربه ديدني دني آلوس مدافع بارسا و برخورد آن به تيرک دروازه مهمترين حادثه پس از اخراج مدافع رئال بود و در ادامه زمين‌خوردن اينيستا در محوطه جريمه رئال يک ضربه ديگر پنالتي را نصيب کاتالان‌ها کرد و مسي بار ديگر با قرار گرفتن پشت اين توپ سومين گل خود در اين بازي را در دقيقه 84 به ثمر رساند.

در نهايت اين بازي با نتيجه چهار بر سه به سود بارسا به پايان رسيد تا شاگردان مارتينو 69 امتيازي شوند و در يک قدمي رئال مادريد 70 امتيازي قرار گرفتند.

در بازي مهم ديگري نيز اتلتيکومادريد موفق شد در خانه رئال بتيس با نتيجه 2 بر صفر به پيروزي رسيده و به صدر جدول صعود کند. در اين بازي که بتيس از دقيقه 56 آن 10 نفره شد، گابي در دقيقه 58 و ديه‌گو کاستا در دقيقه 64 گل‌هاي اتلتيکومادريد را به ثمر رساندند تا اين تيم 70 امتيازي شود.

در ساير ديدارهاي شب گذشته لاليگا،‌ سويا در خانه اوساسونا با نتيجه 2 بر يک به پيروزي رسيد و والنسيا موفق شد همشهري خود، ‌ويارئال را با نتيجه 2 بر يک شکست دهد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه