شير با طعم ترياک

دسته بندي : برگزیده,حوادث
تاريخ : 31 تیر
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان اصفهان از دستگيري قاچاقچياني كه حدود ۷۰ كيلوگرم ترياك را در پاكت‌هاي شير پاستوريزه جاسازي كرده بودند خبرداد.

به گزارش ايسنا ، سرهنگ حسين رضايي با اعلام اين مطلب گفت: در پي كنترل و نظارت محسوس و نامحسوس برعبور و مرورخودروها در محورهاي مواصلاتي استان، ماموران به يك دستگاه كاميون مخصوص حمل محصولات لبني مشكوك وآن را متوقف كردند.

شير با طعم ترياک, پورتال خبری فرهنگی گهر

وي افزود: در بازرسي از خودروي ياد شده ماموران مقدار۶۷ كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك را كه به طرز ماهرانه‌ايي در پاكت‌هاي شير پاستوريزه جاسازي شده بود كشف و ضبط كردند.

وي با بيان اينكه در تحقيقات تكميلي درباره اين پرونده مشخص شد قاچاقچيان با ماشين حمل فراورده‌هاي لبني يكي از «برندهاي» معروف، در پوشش حمل شير به استان‌هاي جنوبي كشورسفر مي‌كردند گفت: قاچاقچيان در بازگشت مواد مخدر را در پاكت‌هاي شير مرجوعي جاسازي و اقدام به قاچاق موادمخدر مي‌كردند كه با كنترل ماموران پليس شناسايي و دستگير شدند.

رضايي در پايان با بيان اينكه در اين رابطه يك قاچاقچي دستگيرو خودروي مذكور نير توقيف و به پاركينگ منتقل شد گفت: متهم به همراه پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

 

گردآوری: گروه خبر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي