شوک عجیب بابک جهانبخش به هوادارانش!

تماشا: بابک جهانبخش دو روز پس از انتشار آلبوم جدیدش «من و بارون» کنسرت بزرگش را در تهران به همت شرکت «اکسیر نوین» روی صحنه برد تا دوستدارانش برای اولین بار قطعات این آلبوم را داغ داغ و به صورت زنده بشنوند.

در روزی که سالن برگزاری برنامه نظم و انضباط قابل توجهی را به خود می دید و دکور زیبایی هم روی سن نقش بسته بود، بابک جهانبخش کنسرتش را با اتفاقات و غافلگیری های پرهیجان برگزار کرد تا دوستدارانش شب پر خاطره ای را از این برنامه عاشقانه یادگاری ببرند.

قبل از اینکه چراغ های سالن خاموش شوند، دو اتفاق ویژه در سالن افتاد تا حاضران در سالن قبل از شروع برنامه هم مجبور شوند انرژی شان را تخلیه کنند و هنرمندان محبوبشان را تشویق کنند. فرزاد فرزین و رضا صادقی به فاصله یک دقیقه وارد سالن شدند تا دوستداران موسیقی به تشویق آنها بپردازند.

این دو خواننده به همراه همراهانشان در ردیف اول سالن نشستند و سالن برای دقایقی درگیر حاشیه های خاص و جذاب حضور هنرمندان محبوب عرصه پاپ شد.

شوک عجیب بابک جهانبخش به هوادارانش!

Opening

بر خلاف اکثر اوقات این بار بابک جهانبخش برای افتتاحیه برنامه اش ایده جالب توجهی را انتخاب کرده بود. بعد از شروع به نواختن گروه، جهانبخش که روی بخشی از دکور در حال خواندن قطعه «من و بارون» بود، ناگهان با شاخه ای از نور سفید، روشن شد تا جمعیتی که منتظر ورود خواننده مورد علاقه شان از ورودی اصلی بودند، به یکباره غافلگیر شوند و شروع به همخوانی جدیدترین قطعه جهانبخش نمایند.

دو روز بعد از آلبوم؟

جهانبخش قطعاتش را یکی پس از دیگری اجرا می کرد و نکته جالب توجه این بودکه به رغم اینکه دو روز بیشتر از انتشار آلبوم جدیدش نمی گذشت، اکثر حاضران در سالن قطعات جدید این خواننده را همخوانی می کردند.

همانطور هم که پیش بینی می شد، استقبال از «ای دل» و «من و بارون» بیشتر از بقیه قطعات جدید بود و همین باعث شد جهانبخش از به قول خودش «وفادارترین طرفداران دنیا» تشکری ویژه و بکر داشته باشد.

دوستت دارم

بالاخره با گذشت حدود نیم ساعت از برنامه انتظارها به سر رسید و جهانبخش «هیت تراک» محبوب خود را برای دوستدارانش خواند تا سالن برای دقایقی غرق در فضایی عاشقانه و لطیف شود.

«دوستت دارم» با همخوانی قابل توجه دوستداران جهانبخش در سالن اجرا شد و قطعا بیش از نصف بخش های این ترانه را حاضران در سالن خواندند و خود بابک سکوت کرد تا همخوانی دوستدارانش را به هم نزند. این محبوب ترین قطعه جهانبخش در یکی دو سال اخیر است که در قالب آلبوم «زندگی من» سال گذشته وارد بازار موسیقی کشور شد.

قطعات پرطرفدار و «شوی» نوازنده ها

دیگر آرام آرام خواننده های داخلی هم به تاثیر «شو» و ترکیبات تصویر در بهتر و قابل قبول تر شدن برنامه هایشان پی برده اند و بابک جهانبخش هم در این برنامه اش به خوبی توانسته بود از این مزیت استفاده کند و نوازنده هایش در بخش های مختلف به خوبی خودی نشان دادند و به رهبری «امیر فتحی» توانستند روز خوبی را پشت سر بگذارند.

«چی شده»، «تازگیا» و «باور کن» از دیگر قطعات پرطرفدار این برنامه بودند که مورد توجه قرار گرفتند.

ناگهان رضا صادقی …

در لحظاتی که به نظر می رسید انتهای برنامه رسیده و جهانبخش می خواهد از دوستدارانش خداحافظی کند، به یکباره و در سکوت محض سالن صدای رضا صادقی از بین جمعیت باعث شد همه نگاه ها به سمت این خواننده بچرخد و صادقی با میکروفنش شروع به خواندن قطعه «من و بارون» کرد.

اجرای دو صدائه جهانبخش و صادقی در این لحظه باعث شد شوک عجیبی به سالن وارد شود و همه به صورت سرپایی ادامه برنامه را ببینند. شدت هیجان به قدری بود که جهانبخش از روی سن پایین آمد و در مقابل صادقی ایستاد تا ریتم خواندنشان در بین ولوله حاضران در سالن گم نشود و به هم نخورد. این اجرای دو صدائه قطعا پرهیجان ترین بخش برنامه بود که باعث شد حاضران در سالن لحظات بکری را تجربه کنند.

 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه