شوخی مهران مدیری با باران کوثری در جشنواره فیلم فجر

شوخی مهران مدیری با باران کوثری در جشنواره فیلم فجر

حضور مهران مدیری در میانه های مراسم اختتامیه و در بخش سودای سیمرغ با استقبال حاضرین در سالن همایش های برج میلاد همراه بود. یکی از حواشی جالب این مراسم لحظه دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن توسط باران کوثری بود.

fajr33-baran-500x333
مهران مدیری مجری بخش اهدای جوایز اصلی برای بخش بهترین بازیگر زن سنگ تمام گذاشت. او برای خواندن نام برگزیدگان که شامل یک دیپلم افتخار برای لیلا زارع بود، زمان زیادی را گذراند تا هیجان این بخش بیشتر شود. لیلا زارع پس از گرفتن جایزه از پدر و مادرش و نیکی کریمی تشکر کرد. نیکی کریمی کارگردان شیفت شب اولین کسی بود که پس از خواندن نام زارع بازیگر فیلمش را در آغوش کشید.
 مهران مدیری کارگردان و بازیگر طنزپرداز کشورمان در بخش معرفی بهترین بازیگر نقش اول زن از رخشان بنی اعتماد دعوت کرد تا به روی صحنه بیاید و در این حین گفت خیلی سخت است آدم بیاید روی سن و به دخترش جایزه ندهد و جایزه را به دیگری بدهد و پس از حضور رخشان بنی اعتماد روی سن با کمی تعلل و بالا بردن استرس حاضرین نام باران کوثری را به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن اعلام کرد.
باران با پای شکسته و بغض روی سن آمد. مادرش را در آغوش کشید و با اضظراب گفت: من خیلی هیجان زده‌ام. باعث افتخار هر بازیگری است که از این هیات داوران جایزه بگیرد.
او از پدر و مادرش، هاتف علیمردانی، فرهاد اصلانی، محمود کلاری، فرشته صدر عرفایی تشکر کرد.
مهران مدیری در انتهای این بخش گفت: از همه جهان تشکر کردی، اما من هیچی!
باران کوثری برای بازی در فیلم کوچه بی نام برنده جایزه سیمرغ بلورین شد.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه