شوخی با شلنگ آب منجر به قتل یک کارگر شد

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 7 آبان

 قتل های عجیب و بی دلیلی در کشور رخ می دهد که دو طرف نه هیچگونه سابقه ای داشته اند و نه قصد کشتن یکدیگر را دارند

ظهر ۶ آبان ماه سال جاری یکی از کارگران ساختمان نیمه‌‌کاره‌ای در شرق تهران به شوخی با یکی از دوستانش پرداخت اما ناگهان حادثه‌ای تلخ رقم خورد.

ساعت ۲:۲۵ بعدازظهر ماجرای این درگیری خونین در ساختمان نیمه‌کاره‌ای به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس مخابره شد.

دقایقی بعد مأموران بلافاصله خود را به محل حادثه در محله قنات کوثر رساندند و با جسد پسر ۱۸ ساله‌ای روبه‌رو شدند که از ناحیه سمت راست بدنش هدف ضربه‌های چاقو قرار گرفته بود.

با مرگ پسرجوان ماجرای این جنایت خونین به بازپرس دادسرای ناحیه ۲۷ تهران گزارش شد.

بدین ترتیب بازپرس مدیر روستا از شعبه ۶ به همراه تیمی از مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در محل حادثه حاضر شدند.

تحقیقات ابتدایی پلیس نشان می‌داد شخصی به نام پیر بابا که از کارگران ساختمان نیمه‌‌کاره بود در یک شوخی با دوستش درگیر شد.

در این درگیری پیربابا وقتی در حال پاشیدن آب به دیوارهای سیمانی بود وقتی همکارش نجم‌الدین را دید به او آب پاشید که همین شوخی بچگانه باعث درگیری بین دو دسته از کارگران شد تا اینکه دو مرد به نام‌های نجم‌الدین و عیسی دست به قتل جعفر زدند.

برادر نجم‌الدین به پلیس گفت: در طبقات بالای ساختمان بودم که ناگهان صدای فریاد همکارانم را شنیدم، فوری خودم را به طبقه پایین رساندم و ناگهان دیدم جعفر در حالی که دیگر نفس نمی‌کشید به زمین افتاده است. در همین حین برادرم نجم‌الدین همراه عیسی که حدود ۱۲ روز بود با ما کار می‌کرد با دستپاچگی پا به فرار گذاشتند. همان موقع بود که فهمیدم آنها جعفر را به قتل رسانده‌اند.

بنابراین گزارش، با به دست آمدن این سرنخ‌ها پلیس به بررسی بیشتر این جنایت خونین پرداخت.

این در حالی است که بازپرس مدیر روستا دستور ردیابی و دستگیری عاملان جنایت خونین را صادر کرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي