شهری پر از زنان بیوه و بی شوهر / عکس

دسته بندي : 💥 سرگرمی,عجایب
تاريخ : 22 اردیبهشت

در این پست تصاویری از  شهری  پر از زنان بیوه و بی شوهر در هند را در نظر گرفته ایم. با دیدن تصاویر همراه سایت گهر باشید.

“ورینداوان” شهری مقدس است که بسیاری از زنان بیوه هند برای فرار از زندگی طاقت فرسا پس از آنکه خانواده های شان آنها را به حال خود رها می کنند به آنجا پناه می آوردند.

 

در این شهر عجیب مقدس بیش از ۴۰۰۰ معبد وجود دارد. در طول سال‌ها این شهر به پناهی برای زنان بیوه هندی تبدیل شده است و گفته می شود نزدیک به نیمی از جمعیت این شهر ۶۰ هزارنفری را زنان بیوه تشکیل می دهند. این شهر در واقع مکانی برای زنان فراموش شده است که پس از مرگ همسرانشان بی پناه و فقیر مانده اند. بر اساس باوری خرافی در هند برخی معتقد اند بیوه ها بدبختی بار می آورند و آنها را در مردن شوهران شان مقصر می دانند به همین خاطر زندگی بسیاری از این بیوه ها به فقر و تنگدستی می انجامد.
“پراواتی” دیوی ۷۰ ساله که با عصای چوبی حرکت می کند پس از آنکه خانواده اش او را رها کرد، به اینجا آمد. او با اندوه می گوید: «وقتیکه شوهرم مرد، مرا از خانه بیرون انداختند. اعضای خانواده فکر می کردند که شاید من سبب این بدبختی بوده باشم. قسمت و تقدیر مرا به اینجا آورد و من می خواهم در این شهر مقدس بمیرم»

.

شهری  پر از زنان بیوه و بی شوهر  / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر شهری  پر از زنان بیوه و بی شوهر  / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر شهری  پر از زنان بیوه و بی شوهر  / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر شهری  پر از زنان بیوه و بی شوهر  / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر شهری  پر از زنان بیوه و بی شوهر  / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر شهری  پر از زنان بیوه و بی شوهر  / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي