شلیک یاران قلعه نویی به قلب الشباب

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 25 اردیبهشت

خبرگزاری فارس: ديدار تيم‌هاي الشباب امارات و استقلال از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبي برگزار شد که اين ديدار در پايان نيمه اول با پيروزي يک بر صفر الشباب به پايان رسيده بود اما اين مسابقه در نهايت با پيروزي۴ بر ۲ استقلال به پايان رسيد.


شلیک یاران قلعه نویی به قلب الشباب, پورتال خبری فرهنگی گهر

آبي پوشان هرچند در نيمه اول با گل دقايق پاياني شکست خوردند اما در نيمه دوم با ارائه يک بازي هوشمندانه توانستند از موقعيت هايي که ايجاد کردند نهايت استفاده را ببرند و در نهايت به پيروزي برسند. اين پيروزي خيال استقلال را تا حدود زيادي راحت کرد تا در ديدار برگشت استرس چنداني نداشته باشند.

گل‌هاي الشباب را هنريکه لوئيز در دقيقه ۲+۴۵  و برونو داسيلوا  ۸۳به ثمر رساند. ساموئل ۵۵، جواد نکونام ۷۳ ،فرهاد مجيدي ۷۹ و خسرو حيدري ۸۹، ۴ بار براي استقلال گلزني کردند.

قضاوت اين ديدار بر عهده نيشي‌مورا از کشور ژاپن بود. وي به علي حمودي، فرزاد حاتمي و ساموئل از استقلال ، لوئيز  و سامي از الشباب امارات کارت زرد نشان داد.

ترکيب استقلال:

سيد مهدي رحمتي، پژمان منتظري،‌ امير حسين صادقي، علي حمودي (۴۶ حنيف عمران زاده)، هاشم بيگ زاده، جواد نکونام،‌ ساموئل، مجتبي جباري، خسرو حيدري، سياوش اکبرپور (۷۴ فرزاد حاتمي)، فرهاد مجيدي(۹۰، آرش برهاني) به ميدان رفت.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي