شروع بارندگی از اول هفته در کشور

دسته بندي : عمومی,⭐ اخبار
تاريخ : 8 فروردین

روابط عمومی سازمان هواشناسی اعلام کرد: از روز شنبه سامانه جدید بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود که از همان شب باعث بارش در نواحی شمال غرب و غرب کشور خواهد شد که در مناطق مرتفع پیش‌بینی می‌شود این بارش‌ها به صورت برف و در سایر مناطق شاهد بارش باران همراه با رعد و برق خواهیم بود.

شروع بارندگی از اول هفته در کشور, پورتال خبری فرهنگی گهر

  براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی امروز بارش باران در استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق استان فارس به صورت بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد همراه است که از فردا از میزان بارش‌ها کاسته اما در هرمزگان و جنوب کرمان همچنان به صورت بارش باران پراکنده ادامه دارد.  

از روز شنبه سامانه جدید بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود که از همان شب باعث بارش در نواحی شمال غرب و غرب کشور خواهد شد که در مناطق مرتفع پیش‌بینی می‌شود این بارش‌ها به صورت برف و در سایر مناطق شاهد بارش باران همراه با رعد و برق خواهیم بود.   همچنین از روز شنبه بارش در سواحل شرقی دریای خزر و نواحی زاگرس در ارتفاعات عمدتا به صورت برف و در سایر قسمت‌ها به صورت بارش باران همراه با رعد و برق آغاز می‌شود.  

هوای پایتخت از روز یکشنبه بارانی خواهد شد. ضمن آنکه بیشینه دمای هوای پایتخت امروز هفتم فروردین ماه  ۲۱ درجه و کمینه دمای آن ۱۰ درجه است.
 
منبع: مهر
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي