شراره رخام : از انجام عمل تزریق لب پشیمانم

تاريخ : 12 اردیبهشت

شراره رخام در گفتگویی اعلام کرده که از انجام عمل تزریق لب پشمان است چرا که باعث بیکاری اش شده است.

شراره رخام : از انجام عمل تزریق لب پشیمانم, پورتال خبری فرهنگی گهر

شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به تازگی سریالی با عنوان “چهار سو” به کارگردانی امین امانی و تهیه کنندگی روشان امید را به پایان برده ام، این سریال مربوط به چهار برهه زمانی است که من زمان آینده را بازی می کنم، هر زمانی در این سریال بازیگران جداگانه خود را دارد و درباره معضلات اجتماعی است که در هربرهه اتفاق می افتد.من در رابطه با زمان پخش آن اطلاعی ندارم اما می دانم که این سریال در مرحله تدوین است.

این بازیگر با اشاره به کم کاریش در این سالها عنوان کرد: یکی از دلایل این موضوع ورود بی قاعده و بدون صلاحیت یک سری به حیطه تولید و بازیگری است، آنهایی که بدون صلاحیت لازم وارد عرصه تولید شده اند به تبع افراد بی صلاحیت مثل خودشان را به این عرصه وارد می کنند و به این ترتیب کارها کیفیت لازم خود را از دست می دهند. این حواشی برای افرادی مثل ما که به صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری و هنر  و با تکیه به تحصیلات خود بازیگر شده‌اند صدمه می زند زیرا معیار انتخاب این افراد همین حواشی است.

بازیگر “زنان ونوسی مردان مریخی” تصریح کرد: چنین افراد بی صلاحیتی هنگامی که معیارشان حاشیه باشد در مواجهه با افراد حرفه ای متوجه می شوند که آنها هیچ سنخیتی با این افراد ندارد بلکه در تقابل هم هستند. این تیمهای سازنده یک سری توقعات ناشایستی دارند و به همین دلیل بازیگران حرفه‌ای این توقعات را قبول نمی‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از عواملی که باعث ایجاد فاصله بین من و نقش آفرینی در سریالهای تاریخی شد تزریق ژل در لبم بود البته خودم از این کار پشیمان شدم به دلیل تزریق این ژل عده ای در سریالهای تاریخی من را انتخاب نمی کردند چون می گفتند در زمانهای گذشته چیزی به نام ژل لب نداشتیم این موضوع مدتی من را کم کار و درگیر کرد اما باید بگویم به کمک یک پزشک خوب این ژل لب را تخلیه کردم و در حال حاضر یک سال و نیم است که ژل لب ندارم و به حالت سابق بازگشته ام.

بازیگر” غوغا” با اشاره به ورود افراد ناشایست به این حرفه تصریح کرد: چیزی که گریبان تولید، تلویزیون و سینما را گرفته ورود یک سری عوامل ناشایست است که ما درخواستمان از سیستم جدید سازمان صدا و سیما این است که نظارتی به این موضوع داشته باشند زیرا این حواشی گاهی غیر قابل تحمل می شود، من لیسانس بازیگری دارم و به کمک تحصیلاتم بازیگر شده ام اما یک سری از دوستان شاید این تحصیلات را نداشته باشند ولی به واسطه اینکه که چندین سال سابقه بازیگری دارند در این حرفه مشغول هستند اما بدبختی ما از آنجایی شروع می شود که ما با برخی مواجه می شویم که نقش یک سریالها را بر عهده می‌گیرند در حالی که حتی در صحبت کردن عادی خود دچار مشکل هستند، متاسفانه این افراد در جامعه الگو می شوند در حالیکه رفتارشان آنقدر ناشایست است که ما وقتی با مردم صحبت می کنیم متوجه می شویم که نظر و نگاه آنها نسبت به بازیگران منفی است و احساس می کنند که ما یک سری افراد لاابالی و بی بندباری هستیم که به هیچ چیزی معتقد نیستیم.

وی افزود: متاسفانه برخی از خانم‌های بازیگر خودشان به هر راهی متوسل می شوند که در برخی از تولیدات حضور داشته باشند آنها اصول اخلاقی لازم را رعایت نمی کنند البته گویا بازار عرضه و تقاضا برای آنها فراهم شده و تقاضای آنها هم بی جواب نمی‌ماند زیرا در ازای یک سری تعاملات چنین افرادی وارد حرفه بازیگری و در نهایت تبدیل به یک الگو می شوند و متاسفانه جایگاه فرهنگی یک بازیگر را خدشه دار می کنند.

بازیگر “چشمان سیاه” ادامه داد: چنین افرادی باعث می شوند بازیگران دیگر در مواجهه با مردم سرافکنده شوند زیرا مردم از آنها روی گردان می شوند متاسفانه این افراد از راه درست بازیگر نشده اند و نمی توانند رفتار درستی از خود ارائه دهند.

وی بیان کرد: من با فردی مواجه شدم که می‌گفت با توجه به اینکه تو در عرصه تهیه کنندگی هم دستی داری به من کمک کن تا یک عده بازیگران بی قید و بند را دور خود جمع کنم و با هم خوش بگذرانیم که این موضوع باعث تعجب من شد.

رخام تصریح کرد: من کاری به زندگی خصوصی افراد ندارم اما عده‌‌ای به صورت اشتباه وارد این عرصه شده‌اند. نگاه این افراد به بازیگری فقط کسب شهرت و خوش گذرانی است، البته من برای تمام همکاران خودم احترام قائل هستم زیرا می دانم انسانهای بسیار شریف و متعهدی هم در عرصه سینما هستند اما با این وجود گاهی چنین افرادی پیدا می شوند که امیدوارم چنین حواشی زودتر حل شود.

رخام خاطرنشان کرد: در جمع بندی صحبت‌هایم پاسخی به دوستانی دارم که این قضیه جراحی لب من را علم کرده بودند که من را به حاشیه بکشانند باید بگویم آنها اشتباه می کنند و این مشکل حل شده است، یادم است تهیه کننده ای به من پیشنهاد داد که تو اخلاقت را درست کن و من به این ترتیب تو را در تولیدات راه می‌دهم که در پاسخ به او گفتم من ترجیح می دهم اخلاقم این باشد ولی با تو وارد سریالها نشوم همان فرد که به خواسته های اشتباه او پاسخ رد دادم قضیه ژل لب مرا علم کرد و به همه میگفت که رخام برای هیچ نقشی مناسب نیست. امیدوارم حضور پررنگ من در دنیای بازیگری تو دهنی محکمی باشد به یک سری افراد ناشایستی که از بازیگران تقاضای بدی دارند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي