شخصیت شناسی براساس مدل مو

تاريخ : 26 مرداد

می توانید از روی مدل مو شخصیت طرف مقابلتان را تشخیص دهید. در ادامه شخصیت شناسی براساس مدل مو را می خوانید.

شخصیت شناسی براساس مدل مو, پورتال خبری فرهنگی گهر

شخصیت شما و رفتار روزانه‌تان تحت تاثیر نکات ریزی است که شاید باورتام نشود. مثلا آیا فکرش را می‌‌کردید که بتوان از روی نحوه آرایش مو شخصیت شما را کنکاش کرد؟

بیایید با هم این موضوع را مرور کنیم. معمولا موهایتان را چطور آرایش می‌کنید؟ همیشه باز می‌گذارید؟ می‌بندید یا می‌بافید؟ به کمک این موضوع می‌توان فهمید شما چقدر آدم اجتماعی یا خلاقی هستید.

اگر همیشه موهایتان را باز می‌گذارید:
شما فردی خوش مشرب و اجتماعی و عاشق طبیعت هستید. نمی‌توانید ساعت‌ها جلوی آینه بنشینید و آرایش کنید. دوست دارید همانطور که هستید در جامعه ظاهر شوید. شما معمولا از محصولات مناسب مو استفاده می‌کنید و دوست دارید موهایتان براق و در سلامت کامل باشد. اگر قرار باشد به یک مهمانی بروید و باید موهایتان را به نحوی خاص آرایش کنید معمولا ساده‌ترین مدل‌ها را انتخاب می‌کنید.

اگر موهایتان سشوار کشیده و مدل‌دار است:
شما فردی باهوش، صادق و خوش‌بین هستید و برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنید. دوست دارید احساسات را به کنترل خود درآورید و اجازه نمی‌دهید مسائل روند طبیعی خود را طی کند. این موضوع حتی در آرایش مو نیز خود را نشان می‌دهد. همیشه چند تار موی‌ جدا شده دارید که باید به حالتی خاص در چهره شما بریزد و باقی موها را آرایش می‌کنید و می‌بندید. دوستان شما معتقدند که شما رهبر هستید و به شما اعتماد کامل دارند. افراد زیادی نیز از شما راهنمایی و مشاوره می‌گیرند.

اگر عاشق موهای بلند هستید:
موی بلند زنانه است. شما دوست دارید از خودتان مراقبت کنید و در طول روز ساعاتی را برای زیباتر کردن خود اختصاص می‌دهید. شما همیشه به دنبال مد روز هستید و از آخرین متد زیبایی و آرایشی بهرمند می‌شوید. موهای بلند شما دوستانتان را جذبتان می‌کند و همیشه از شما راهنمایی می‌خواهند تا موهایشان را حفظ کنند. خانم‌هایی که موی بلند را دوست دارند از نظر شخصیتی معمولا به ارزش‌های خانوادگی پایبند هستند و ارزش زیادی برای عشق و دوستی قائلند.

اگر موهای تا روی شانه را می‌پسندید:
شما فردی مستقل هستید که باورهایتان همچنان ریشه در سنت‌ها دارد. دوست دارید ازدواجی به سبک کلاسیک و در عین حال مدرن داشته باشید. در مقابله با مشکلات قوی به نظر می‌رسید. خوش‌بین و جدی هستید و انرژی شما اطرافیان را به سمتتان جذب می‌کند. موهایتان را معمولا به زیبایی آرایش می‌کنید و اهل مدید.

اگر موهای کوتاه را دوست دارید:
صادق، مقتدر و اصول‌گرا. حد وسط بودن را دوست ندارید. آرایش ساده مو و مخصوصا موی کوتاه را می‌پسندید و معتقدید زنانه بودن هیچ ارتباطی به موی بلند داشتن ندارد. برعکس فکر می‌کنید موی کوتاه برازنده‌تر است و اجزای صورت شما را زیباتر نشان می‌دهد. شما قدرت‌های درونی خود را می‌شناسید و از توانایی‌های خود باخبرید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي