شبنم قلی‌خانی از قداست در مریم مقدس تا حجاب در استرالیا + تصاویر

تاريخ : 28 آبان

شبنم قلی‌خانی از قداست در مریم مقدس تا حجاب در استرالیا + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

 

روز پیش گفتگویی جدید از شبنم قلی خانی بازیگر خوب کشورمان به نقل از خبرآنلاین منتشر کردیم که در بیشتر سایت های اینترنتی نیز با تیتر مشابه «شبنم قلی‌خانی در استرالیا: نمی‌خواهم بدون حجاب بازی کنم» منتشر شده بود و این بازیگر جوان ایرانی درباره اقامت چند ساله خود در استرالیا و وضعیت تحصیل و کارهای سینمایی خود توضیحاتی داده بودند. شاخصه اصلی این گفتگو را هم می‌توان در این گفته شبنم قلی خانی خلاصه کرد که او با وجود پیشنهادهایی برای بازی در استرالیا هیچ یک از این نقش ها را نپذیرفته چرا که می‌بایست در تمامی این نقش ها بی حجاب بازی می‌کرده است. قلی خانی در ادامه صحبت‌های خود گفته است: «طبق قوانین ایران نمی‌توانم در اینجا بازیگری را دنبال کنم. در اینجا نقشی وجود ندارد که من بخواهم آن را با حجاب بازی کنم و اصولاً دوست ندارم بدون حجاب جلوی دوربین بازی کنم.»

شبنم قلی‌خانی از قداست در مریم مقدس تا حجاب در استرالیا + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهر
عکس‌ شبنم قلی خانی در استرالیا

اما امروز در برخی سایت‌ها مطالبی منتشر شده است که بازیگر فیلم مریم مقدس را به کشف حجاب در استرالیا متهم کرده است. این سایت‌ها در تحلیلی عجیب و غریب گفته‌اند که مدیریت درست سینمایی وجود ندارد که نقش های مذهبی را به بازیگرانی می‌دهند که بعد به نقش‌های نه چندان مناسب و حتا کشف حجاب در خارج از ایران روی می‌آورند. این سایت ها حتا پای مصطفی زمانی را هم وسط کشیده و گفته‌اند که او نیز به واسطه سریال یوسف پیامبر مطرح شد اما بعد در نقش‌هایی نه چندان مناسب بازی کرد.

شبنم قلی‌خانی از قداست در مریم مقدس تا حجاب در استرالیا + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهر
عکس‌ شبنم قلی خانی در استرالیا

این تحلیلگران که البته بیشتر سیاسی هستند تا سینمایی در هیچ کجای مطلب خود اشاره ای نکرده‌اند که چرا یک بازیگر بعد از یک نقش مذهبی باید فقط در نقش های مثبت و از نظر این عده فاخر بازی کند؟ این دوستان گویا فراموش کرده‌اند که شبنم قلی خانی یا مصطفی زمانی بازیگر این نقش ها بوده‌اند و بازی کردن یک نقش قداستی برای یک فرد ایجاد نمی‌کند. این نوشته‌ها و تفکرات افراطی درست مانند کتک زدن بازیگران نقش شمر و یزید در برخی تعزیه‌هاست که برخی از مردم احساساتی بی توجه به حقیقت ماجرا به جان فردی می‌افتند که برای امام حسین (ع) دارد نقش آفرینی می‌کند!

این دست‌ها پشت پرده چه کسانی هستند که وقتی کم می‌آوریم از آنها مایه می‌گذاریم؟ این آقایان و خانم‌های فرضی که همیشه زمان که قافیه به تنگ می‌آید وارد متن‌های ما می‌شوند نمی‌توانند بر وجهه بازیگر خوب، توانا و با شخصیتی مانند شبنم قلی خانی تاثیر منفی بگذارند چراکه ما تا به امروز عکسی مبنی بر کشف حجاب یا بازی این خان بازیگر در استرالیا ندیده‌ایم و زمانی هم که ایشان در ایران بودند کوچکترین بی‌اخلاقی یا نکته منفی در رفتار شبنم قلی خانی یافت نشد. حالا دوستانی که همیشه کاسه‌های داغ تر از آش هستند و برای چند کلیلک بیشتر در سایت‌شان با ابرو و شخصیت افراد بازی می‌کنند اگر چیزی خلاف این مسائل از شبنم‌قلی خانی می‌دانند برای روشن شدن ماجرا منتشر نموده و به قول معروف شفاف سازی کنند.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهــــــر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي