شایعه مرگ نیلوفر امینی فر و واکنش او

تاريخ : 18 شهریور

در ادامه جزییات شایعه مرگ نیلوفر امینی فر و واکنش او را منتشر می کنیم.

شایعه مرگ نیلوفر امینی فر و واکنش او, پورتال خبری فرهنگی گهر

ماجرای یک تشابه اسمی نگرانی خانواده و آشنایان را موجب شد ، خانم مجری که در در سلامت کامل بود تیتر خبر فوتش در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخید. نیلوفر امینی مجری تلویزیون که به تازگی عکس وی به اشتباه همراه با خبر درگذشت نیلوفر خرم نیک منتشر شده از این موضوع ابراز گلایه و انتقاد کرد.

گلایه نیلوفر امینی از بی دقتی در انتشار خبر

نیلوفر امینی فر مجری صدا و سیما که در شبکه های مختلف از جمله «دخترانه»، «تصویر زندگی»، «خونه من خونه تو»، «مرغ سحر»، «شبکه پنج تهران بیست»، «جام جوانی» و …. اجرا و نویسندگی داشته است در واکنش به خبر فوت خود که اخیرا در شبکه های اجتماعی پخش شد، گفت:فقط به خاطر تشابه اسم، عکس من به جای فرد فوت شده یعنی خانم نیلوفر خرم نیک منتشر شده است.
وی با گلایه از برخی خبرنگاران به خاطر بی دقتی در پوشش اخبار بیان کرد که اینگونه خبرها موجب سلب امنیت روانی خانواده ها می شود.
امینی فر بی خبر از شایعه فوت خود چندی قبل به پزشک مراجعه کرد و با واکنش عجیب پزشک مواجه شد که از زنده بودن او ابراز شگفتی و خوشحالی می کرد. پزشک مذکور به او گفته بود خبر فوت را به همراه عکس درفضای مجازیدیده و خیلی ناراحت شده است.
این مجری اعلام کرد:به من پیشنهاد شد از مسببان پخش این خبر شکایت کنم اما حقیقتا اهل این جنجال بازی ها نیستم فقط انتظار دارم قشر خبرنگار که زحمات زیادی هم می کشند در انتشار اخبار فوت و ازدواج و طلاق چهره ها دقت بیشتری به خرج دهند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي