شایعه اعدام قوی ترین مرد ایران

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : شایعه اعدام قوی ترین مرد ایران

از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

شایعه اعدام قوی ترین مرد ایران

.

طی روز گذشته چندین عکس در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد فردی شبیه به امیر قرایی اعدام شده است. امیرقرایی یکی از شرکت کنندگان در مراسم قوی ترین مردان ایران بود که به خاطر اتهام در قتلی در غرب تهران تحت تعقیب قرار گرفت . او و برادرش علی رضا قرایی به شراکت در قتل متهم شده بودند. عکس و خبر منتشر شده نشان می داد که امیر قرایی اعدام شده است . اما امیرقرایی همچنان دستگیر نشده و حکم اعدامی هم برای علی رضا قرایی صادر نشده.

اما عکسی که دست به دست می شود مربوط به کیست؟ یکی از منابعی که خبر مربوط به اعدام قرایی را منتشر کرده ظاهرا یکی از خبرنگاران واحد مرکزی خبر است. او در صفحه اینستاگرامش عکس زیر را منتشر کرده و در مورد اعدام رضا قرایی نوشته بود. او البته چندی بعد توضیح داد که این عکس ها مربوط به منبع قابل وثوقی بوده که منتشر شده است  و به خاطر انتشار خبر اشتباه عذرخواهی کرد.

.

شایعه اعدام قوی ترین مرد ایران

.

با این همه همچنان مشخص نبود که عکس های منتشر شده از کجا آمده است. یک سرچ ساده در گوگل نشان می دهد که عکس منتشر شده در این خبر مربوط به اعدام کوشا ست. عامل جنایت پل مدیریت که در شهریور ماه سال 1390 انجام شده بود و هیچ ربطی هم به امیرقرایی ندارد .

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه