شایعات ازدواج ترلان پروانه با افرادی که جنجالی شد

شایعات ازدواج ترلان پروانه با ارسلان قاسمی و سعید عزت اللهی جنجال به پا کرد!!! اینبار ترلان پروانه حاشیه ساز شد!

شایعات ازدواج ترلان پروانه با افرادی که جنجالی شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

ارسلان قاسمی عاشق ترلان نیست!

شایعات ازدواج ترلان پروانه با افرادی که جنجالی شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

ترلان پروانه و ارسلان قاسمی از کودکی در عرصه بازیگری فعالیت داشتند و تقریبا توانستند همان مسیر را در بزرگسالی ادامه بدهند. شایعه ازدواج این دو بازیگر سال گذشته در همین روزها در فضای مجازی منتشر شد. ترلان پروانه در مصاحبه ای صریحا به این موضوع واکنش نشان داده است. وی در این خصوص اظهار داشت: این شایعه به این دلیل پیش آمد که ما تقریبا تنها دختر و پسری بودیم که از بچگی کار کردیم و به طور مستمر این فعالیت را ادامه می‌دادیم و در کارهای مختلفی با هم بازی کردیم و این زیاد دیده می‌شد، که سبب شد این شایعه ایجاد شود. 
ارسلان قاسمی به تازگی گفته است: من عاشق یک نفر دیگه هستم الان هم در زندگی‌ام هست و اصلا هم از اینکه بخواهم اسمم را کنار ترلان پروانه ببینم خارج از کار دوست ندارم.

مصاحبه عجیب سعید عزت‌اللهی درباره ترلان پروانه
ماجرا از جشنواره فجر سال گذشته و تماشای فیلم فراری شروع شد، که سعید عزت اللهی در یکی از پست های ترلان پروانه در صفحه شخصی اش کامنتی با عنوان فوق العاده بود بهترینم قرار داد و ترلان پروانه او را منشن می‌کند و می‌نویسد مرسی عزیزم.
با گذشت زمان و سکوت طرفین درباره شایعه ازدواجشان این ذهنیت ایجاد شد که حتما خبری است. این موضوع همچنان در هاله‌ای از ابهام بود که سعید عزت‌اللهی با مصاحبه‌ای عجیب همه راغافلگیر کرد. سعید عزت اللهی در واکنش به ارتباط خود با ترلان پروانه گفت:من کاری به ایشان ندارم. بیشتر از یک ماه در ارتباط بودیم اما ایده آل من نبود. هیچ وقت برایم مهم نبود و نیست.
عزت اللهی در پاسخ به سوالی که برخی می گویند سعید استاد عاشق شدن است پاسخ داد: من دست روی هر کسی نمی گذارم. اما دوست ندارم با احساسات کسی بازی کنم. افرادی که این کار می کنند اسم خودشان را می گذارند بچه زرنگ.

ترلان پروانه با اینکه شایعات زیادی درباره زندگی خصوصی‌اش زیاد است اما تقریبا واکنشی نشان نمی‌دهد و از این نظر کم حاشیه است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي