شارژر اصل بخرید، 10 دلار از اپل هدیه بگیرید!

کمپانی اپل این روزها نمی‌داند چه کند؛ برروی مرگ دو نفر در چین بر اثر استفاده از شارژر تقلبی برای آی‌فون‌شان تحقیق کند یا تمرکز خود را برروی برگزاری یک آغاز شکوهمند برای دو آی‌فون جدیدش بگذارد!

شارژر اصل بخرید، 10 دلار از اپل هدیه بگیرید!

چند ماه پیش، دو نفر از شهروندان کشور چین بر اثر شوک الکتریکی شارژ آی‌فون‌شان درگذشتند. کمپانی اپل پس از بررسی که برروی این شارژر انجام داد، متوجه شد شارژر قلابی بوده و اکنون این کمپانی می‌خواهد به تمام مشتریانش که با شارژر چینی محصولات اپل را شارژ می‌کنند در صورت خرید یک شارژر اورجینال، 10 دلار بپردازد.همچنین اپل در تاریخ 16 تا 18 ماه اکتبر، به مشترکینی که تاکنون از شارژرهای قلابی استفاده می‌کرده‌اند و حال یک شارژر اصل برای محصولات اپلی خود خریداری کرده‌اند، 10 دلار اهدا می‌کند. اپل پیش‌تر با برگزاری یک یک کمپین، مردم را با خطرات استفاده از شارژر تقلبی آشنا ساخته بود و به گفته این کمپانی، این مراسم برای جلوگیری از خرید شارژر تقلبی مفید بوده است.

اپل مدعی است، شارژر اصلی محصولات خود را با دستورالعمل‌های کنونی دولت ایالات متحده آمریکا ساخته  و شارژرهای اصل این کمپانی آزمایش‌های ایمنی را به خوبی پشت سر گذاشته‌اند.

منبع: itresan.com

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه