سیم کارت های جدید همراه اول با کد 0990

به تازگی خبرهایی مبنی بر عرضه سیم کارت های جدید همراه اول شنیده می شود. گفتنی است کد این سیم کارت های جدید 0990 است.

.

سیم کارت های جدید همراه اول با کد 0990

.

وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار گفت: سازمان تنظیم مقررات ارتباطات موافقت خود را با واگذاری رنج جدید شماره به همراه اول اعلام کرد و بر این اساس سیم کارتهای اعتباری از این پس در کل کشور از رنج جدیدی که با کد 0990 در اختیار ما قرار گرفته واگذار خواهند شد.

وی درباره سیم کارتهای دائمی همراه اول گفت: در این حوزه هنوز از رنج شماره‌های قبلی ما تا حدی باقی مانده و از کد 0911 تا 0918 شماره‌هایی برای واگذاری باقی است و اگرچه این تعداد محدود است اما فعلا واگذاریهای ما از همین رنج صورت می گیرد.

صدوقی درباره سیم کارتهای کد 0912 نیز اظهار کرد: در حال حاضر واگذاری این سیم کارتها نیز با پیش شماره‌های 0 و 9 صورت می گیرد و هنوز حدود نیمی از سیم کارتهایی که با پیش شماره 0 ارائه می شوند باقی است. البته در حوزه فروش سیم کارت نیز استقبال خوبی وجود دارد و در طول هفته گذشته حدود 10 تا 15 هزار سیم کارت دائمی همراه اول به فروش رسیده است.

مدیرعامل همراه اول درباره قیمت سیم کارتهای همراه اول و اینکه برخلاف مصوبه رگولاتور سیم کارتهای دائمی این اپراتور با قیمت مصوب به فروش نمی رسد، متذکر شد: از طریق ثبت نام در سایت همراه اول و یا مراجعه به دفاتر ما مردم می توانند سیم کارتهای خود را به قیمت مصوب 166 هزار و 800 تومانی خریداری کنند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه