سونی نرم افزار Lifelog را معرفی کرد

سونی شیوه ابداعی جدیدی را معرفی کرده که به کمک آن می‌توانید زندگی خود را به وسیله یک دستگاه از طریق نرم افزارLifelog  پیگیری کنید.

 سونی نرم افزار Lifelog را معرفی کرد, پورتال خبری فرهنگی گهر

با وجود طیف گسترده برنامه‌های کاربردی که می‌توانند حرکات ،تصاویر، افزونه‌های روزانه شما را ثبت کنند اما هیچ کدام از آنها نمی‌توانند تمامی این موارد را به صورت یکپارچه و یک جا انجام دهند. سونی امیدوار است این روال را با ثبت تحرک فیزیکی،اجتماعی و دنیای اینترنتی شما در یک زمان سامان بخشد.در حالی که مشاهده این اطلاعات دسته بندی شده به صورت یکجا برای هر شخصی عالی است سونی می‌خواهد یک قدم فراتر از آن برود. سونی می‌خواهد از اطلاعاتی که به وسیله این برنامه پایش شده است به کاربر کمک کند تا روند زندگی خود را بهبود ببخشد. چیدمان صحیح این اطلاعات به سونی این امکان را می‌دهد تا بتواند با ایده‌ها و توصیه‌های مناسب در آینده شما تاثیر مثبت داشته باشد که بر اساس آنچه که در حال حاضر انجام می‌دهید برنامه‌ریزی و اعلام می‌شود.

سونی امیدوار است تا به کمک شرکت‌های همکار خود در زمینه سخت افزار و نرم‌افزار بتواند تا بر اساس سوابق شما به وسیله جمع‌اوری این اطلاعات آینده شما را بهبود بخشد.

 منبع: جی اس ام

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي