سه اصل طلایی برای موفق شدن که باید بدانید

همه می خواهند زندگی موفقی داشته باشند. تعریف موفقیت هم تقریبا برای همه می تواند متفاوت باشد با وجود این در یک تعریف کلی می توان گفت موفقیت یعنی رفتن و رسیدن به موقعیتی که آرزویش را داری. متاسفانه اغلب آدم ها به هدفی که دنبالش هستتند نخواهند رسید چون قدم گذاشتن در مسیر دستیابی به موفقیت، مصادف با موانع و مشکلات زیادی خواهد بود. نباید از این حقیقت محض هم طفره رفت که اگر موفق شدن آسان بود نصیب همه می شد. مشکلات بین راه آنقدر زیاد است که اغلب افراد دیگر نمی توانند کنترلی بر مسیر مورد نطر داشته باشند و طبیعتا بعد از مدتی هدف شان را گم می کنند. شاید برای بعضی ها تکیه کردن بر این ۳ اصل به آنها اجازه دهد چشم انداز بهتری برای موفقیت داشته باشند. با این پست همراه باشید تا سه اصل طلایی برای موفق شدن که باید بدانید را فراگیرید .

.

سه اصل طلایی برای موفق شدن که باید بدانید

.

۱- بدانید که راه سختی در پیش دارید!

.

آسان فرض کردن آرزویی که دارید در درجه اول یک امید غیرواقعی ایجاد می کند که به محض روبرو شدن با موانع و اتفاقات پیشبینی نشده در هم می ریزد. در نتیجه بلافاصله شجاعت درگیر شدن و پشت سر گذاشتن یک مانع غیرقابل تحمل می شود. چون فکر می کنند راه اشتباهی را برگزیدند به دنبال یک هدف دیگر می روند.

 

معمولا آدم های موفق کسانی هستند که راه نرفته و نیمه کاره دیگران را پیگیری و دنبال می کنند. تنها تفاوت شان این است که نسبت به سد ایجاد شده عکس العمل نشان می دهند. افراد موفق به جای تغییر مسیر سعی می کنند از شیوه ها و وسایل دیگر برای عبور از مانع ایجاد شده بهره ببرند. واکنشی که ممکن است بارها و بارها از آنها سر بزند.

 

راز افراد موفق این است که وقتی با شکست، اشتباه و بن بست روبرو شوند ذره ایی از شور و اشتیاق شان کاسته نمی شود.

 

۲ – با موفق ها بگردید.

.

از نوجوانی تا اوائل جوانی، وجود ما نتیجه تاثیراتی است که از دوستان و اعضای خانواده کسب می کنید. در قدم اول اگر می خواهید به اهداف تان برسید در حلقه افرادی خود را محصور کنید که هم اکنون در مرحله ایی از موفقیت هستند که شما قرار است به آن برسید.

 

در قدم دوم در میان افرادی خود را قرار دهید که حامی و مشوق تان خواهند بود. رمز پیدا کردن و جذب این نوع افراد در این نهفته است که آنها بتوانند علاقه، همت و تمایل قوی شما برای دستیابی به هدف تان را باور کنند.

 

۳ – موفقیت برای هر فرد سقفی دارد!

.

موفقیت در حقیقت نه هدف است و نه مسیر بلکه تبدیل خودتان است به یک شیوه از بودن یا به عبارت دقیق تردستیابی به قابلیتی که در شما وجود دارد … افراد موفق به فکر راه آسانتر نیستند، آنها به فکر بهتر شدن هستند … آنها به طور غریزی دریافتند که موفقیت شان مستقیما مربوط به بهتر شدن وجود خودشان است.

 

.موفقیت افراد ارتباط مستقیمی با محله و مدرسه خاص یا تربیت خاص ندارد. دستیابی به موفقیت یک باور ذهنی است که بعضی ها به اشکال مختلف کسب می کنند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه