سهم تلویزیون در موفقیت علی لهراسبی

تاريخ : 20 فروردین
سهم تلویزیون در موفقیت علی لهراسبی, پورتال خبری فرهنگی گهر
 علی لهراسبی خواننده جوانی است كه نخستین بار با خواندن تیتراژ سریال تلویزیونی «دریایی‌ها» شناخته شد و پس از مدت كوتاهی توانست جایگاه خوبی میان مخاطبان موسیقی پاپ پیدا كند.

او كه هم‌اكنون یكی از خوانندگان فعال این عرصه محسوب می‌شود، بتازگی آلبوم «تصمیم» را منتشر كرده است. این آلبوم یكی از پرحاشیه‌ترین و پرفروش‌ترین آلبوم‌های سال ۹۰ است و برای لهراسبی حاشیه‌های فراوانی داشته است. البته او كه پیش از این حاشیه‌ای در جریان موسیقی نداشته، معتقد است این مشكلات بزودی و پس از انجام یك گفت‌وگو با مسوولان حل خواهد شد.
به دفتر او رفتیم تا درباره اوضاع و احوال موسیقی پاپ در كشورمان گفت‌وگویی داشته باشیم. هرچند كه خیلی دیر رسیدیم و بدقولی كردیم، اما او با رویی‌ گشاده ما را پذیرفت. وی درباره موسیقی، ترانه، نوع برخورد مردم و مسوولان با موسیقی و بسیاری موارد دیگر نظراتی متفاوت دارد. او از حضور موسیقی‌های زیرزمینی گلایه دارد و آنها را مانند فیلم‌های مبتذل مهلك می‌داند.
لهراسبی درباره فعالیتش در تلویزیون حرف می‌زند و می‌گوید آنها كه همه موفقیت مرا به خاطر خواندن تیتراژهای تلویزیونی می‌دانند بی‌انصافی می‌كنند، اما هرگز سهم تلویزیون را در موفقیتم انكار نمی‌كنم، چون رسانه‌ای است كه كارم را با آن شروع كردم و مرا به مردم معرفی كرد.

چگونه می‌توان شرایط را برای فعالیت بهتر موسیقی پاپ در جامعه فراهم كرد؟
ما هنوز تعریف دقیقی از این‌كه چه مولفه‌هایی یك اثر را مجاز یا غیرمجاز می‌كند، نداریم. بهتر است مسوولان این مولفه‌ها را با سختگیری كامل تعریف كنند، اما پس از مشخص شدن، پای آثار مجاز بایستند و فضا را برای حضور و جریان این كارها در جامعه مهیا كنند.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گــهــر

منبع: musicema.com

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي