سلمان خان به پنج سال حبس محکوم شد!

تاريخ : 17 اردیبهشت

از جدیدترین اخبار در حوزه فرهنگ و هنر باید گفت که سلمان خان به پنج سال حبس محکوم شد! . با ادامه خبر همراه سایت گهر باشید.

.

سلمان خان به پنج سال حبس محکوم شد!, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

سلمان‌خان، از معروف‌ترین و محبوب‌ترین ستاره‌های بالیوودی به جرم قتل از سوی دادگاهی در هند به پنج سال زندان محکوم شد.
این سوپراستار سینمای هند به دلیل عبور با خودرو از روی پنج نفر بی‌خانمان که در پیاده رو خوابیده بودند و کشتن یکی از آنها، به تحمل زندان محکوم شده است.

«سلمان خان» ۴۹ ساله به دلیل رانندگی بی‌دقت و همچنین وارد کردن صدمات شدید به بازماندگان حادثه با محکومیت جداگانه‌ای رو به رو است، اما وکیل این بازیگر هندی اعلام کرده که نسبت به رای دادگاه اعتراض خواهند کرد و از بیماری وی صحبت به میان آورده است!

تحقیقات حاکی از آن است که سلمان‌خان در هنگام رانندگی از مشروبات الکلی استفاده کرده بوده، اما این ستاره بالیوودی اعلام کرده که او در حال رانندگی نبوده است.

«آشوک سین»، راننده این بازیگر گفته است که او در هنگام تصادف در سپتامبر ۲۰۰۲ رانندگی می‌کرده و به دلیل ترکیدن لاستیک کنترل ماشین را از دست داده و به سمت پیاده رو منحرف شده، اما قاضی دادگاه شهر بمبئی ضمن رد این ادعا اعلام کرده که سلمان‌خان در حالت غیرطبیعی رانندگی می‌کرده است.

سلمان‌خان از ۱۶ سال پیش متهم به کشتن دو بچه آهوی نادر در مناطق حفاظت شده غرب هند نیز است که رای نهایی آن نیز به زودی اعلام می‌شود.

او یکی از سرشناس‌ترین بازیگران بالیوود است که در طول ۲۷ سال فعالیت هنری خود در ۹۰ فیلم به زبان هندی ایفای نقش کرده است .

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي