سریال پایتخت 5 ساخته نمی شود

به تازگی خبرهایی مبنی بر اینکه سریال پایتخت ۵ به دلیل نبود بودجه ساخته نمی شود. در این مطلب به جزییات این موضوع می پردازیم.

سریال پایتخت 5 ساخته نمی شود, پورتال خبری فرهنگی گهر

نویسنده سریال‌های «نقطه‌چین»، «شب‌های برره»، «قهوه تلخ» و «در حاشیه» درباره اینکه آیا قرار است سریال «پایتخت ۵» برای سال آینده ساخته شود؟ اعلام کرد: تمایل ساخت ادامه‌ی «پایتخت» وجود دارد اما تا زمانی که یک قصه درست و درمان، زمان و بودجه کافی نداشته باشیم، نمی‌توانیم این کار را ادامه بدهیم. ما باید قصه‌ای داشته باشیم که حداقل «پایتخت‌»‌های قبلی را خراب نکنیم.

نویسنده سریال‌های طنز تلویزیون با تاکید بر اینکه گویا بی‌پولی صدا‌و‌سیما مقابل تقدیرها را گرفته است، از اینکه تلویزیون از سریال «پایتخت ۴» تقدیر نکرد، گله کرد.

نویسنده سریال «پایتخت ۴» به ایسنا گفت: توقع ما و همه گروه «پایتخت ۴» بیشتر از این‌ها بود و فکر می‌کردیم در «پایتخت ۴»‌ با این همه بیننده و استقبالی که مردم از این مجموعه داشتند، خیلی مورد تشویق قرار می‌گیریم اما این اتفاق نیفتاد. هر سال تلویزیون با پایان ماه مبارک رمضان از سریال‌هایش تقدیر می‌کرد اما امسال هیچ تقدیری صورت نگرفت. گویا ظاهرا بی‌پولی سازمان صداوسیما باعث شده که این اتفاق نیفتد و حتی یک تقدیر زبانی هم از ما نشد؛ البته ناگفته نماند که ما به خاطر مردم کار می‌کنیم اما حداقل توقع یک قدردانی از تلویزیون را داشتیم؛ چراکه ما برای ساخت «پایتخت ۴» کار شش ماهه را در عرض سه ماه انجام دادیم.

وی در ادامه تصریح کرد: سریالی با عنوان «پایتخت»‌ که طی این سال‌ها این همه آگهی برای سازمان صداوسیما گرفته است و مخاطب جذب کرده است حداقل ارزش یک تقدیر را داشت؛ چراکه ما حداقل باید یک فرقی با بقیه داشته باشیم. وقتی این اتفاقات می‌افتد طبیعتا انگیزه‌ها هم کم می‌شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي