سریال عاشقانه هفتگی شد

تاريخ : 10 فروردین

سریال عاشقانه هفتگی شد. جزئیات خبر را می توانید در ادامه این مطلب گهر بخوانید

سریال عاشقانه هفتگی شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

تهیه کننده مجموعه «عاشقانه» گفت: خوشبختانه استقبال مخاطب از این مجموعه خوب بوده و تا بیستم همین ماه قسمت پنجم آن در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

مهدی گلستانه کارگردان و تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت و استقبال از مجموعه «عاشقانه» گفت:خوشبختانه استقبال مخاطب از این مجموعه خوب بوده و تا بیستم همین ماه قسمت پنجم آن در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که بصورت هفتگی دیگر قسمت‌های این مجموعه را آماده و ارائه دهیم.

وی درباره بحث قاچاق «عاشقانه» اظهار داشت:در ایران تا جایی که امکان داشت هر کاری در جلوگیری از قاچاق انجام دادیم و بقیه به خود مخاطب ربط دارد.

گلستانه با اشاره به فروش خارجی این مجموعه اذعان داشت: از همان سامانه‌هایی که فیلم را می فروشیم این کار امکان‌پذیر شده و خرید خارجی بیشتر از داخل شده است و لطف دارند بحث کپی‌رایت و دانلود را بیشتر رعایت می‌کنند.

این کارگردان از آخرین وضعیت«نقطه کور» گفت:در جشنواره لس کارسس جایزه بهترین کارگردانی را دریافت کرد و پس از «خوب بد جلف» اکران می‌شود.

گلستانه از جدیدترین فعالیت سینمایی خود خاطر نشان کرد:منتظر دریافت پروانه ساخت«حرف‌های درگوشی» هستیم که نویسندگی آن بر عهده حسین نمازی و تهیه‌کنندگی و کارگردانی را خودم انجام می‌دهم. کل لوکیشن‌های این فیلم در تهران می‌گذرد و از از هشت بازیگر خانم و سه مرد استفاده خواهیم کرد، شصت جلسه فیلمبرداری در نظر داریم و برای سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي