سریال جدید سعید آقاخانی برای تلویزیون

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر  سریال جدید سعید آقاخانی برای تلویزیون را در ادامه می خوانید

سریال جدید سعید آقاخانی برای تلویزیون

سریال جدید سعید آقاخانی برای تلویزیون

«روزهای خوش» نام مجموعه تلویزیونی جدیدی است که سعید آقاخانی کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت و پاییز امسال وارد مرحله پیش‌تولید می‌شود. این سریال 30 قسمتی به قلم امید سهرابی در حال نگارش است و برای پخش از شبکه پنج سیما تولید می‌شود. آخرین سریال آقاخانی «بیمار استاندارد» بود که نوروز 95 روی آنتن رفت.

امید سهرابی این‌روزها درگیر نوشتن مجموعه‌ای 30 قسمتی به نام «روزهای خوش» است که تا کنون 6 قسمت از آن به نگارش درآمده؛ سعید آقاخانی کارگردان این مجموعه است و آن‌را با همکاری جواد فرحانی به عنوان تهیه‌کننده تولید خواهد کرد.

«روزهای خوش» که از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود، قرار است از مهر یا آبان امسال وارد مرحله پیش‌تولید شود و تولید آن پس از نگارش حداقل 15 قسمت از فیلمنامه آغاز می‌شود.

داستان این سریال درباره زندگی پسری است که در تهران زندگی می‌کند و بعد از مدتی پدرش از شهرستان برای دیدن او می‌آید و با حقایقی متضاد از زندگی پسرش مواجه می‌شود.

جواد فرحانی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی پیش از این، تهیه‌ فصل اول و دوم «خندوانه»، مجموعه «شکرستان» و «هزارداستان» را در کارنامه داشته است. سعید آقاخانی هم بعد از ساخت «بیمار استاندارد» در سال 94 تمرکز بیشتری بر سینما داشته است. او با فیلم «آباجان» ساخته هاتف علیمردانی در جشنواره فجر حضور داشت و چندی پیش نیز در «کامیون» تازه‌ترین ساخته کامبوزیا پرتوی ایفای نقش کرد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه