سحر دولتشاهی به عنوان سفیر پویش ارمغان انتخاب شد

دسته بندي : ⭐ اخبار
تاريخ : 1 فروردین

سحر دولتشاهی به عنوان سفیر پویش ارمغان انتخاب شد.

سحر دولتشاهی به عنوان سفیر پویش ارمغان انتخاب شد, پورتال خبری فرهنگی گهر
طی دیداری که شنبه ۲۸ اسفند ۹۵ بین شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و سحر دولتشاهی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون صورت گرفت، این بازیگر سینما، به عنوان سفیر پویش ارمغان، رسما آغاز به کار کرد.
در این دیدار که در دفتر معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری انجام شد، شهیندخت مولاوردی و سحر دولتشاهی درباره وضعیت زنان زندانی به گفتگو پرداختند.
سحر دولتشاهی ضمن ابراز خرسندی از پیوستن به پویش ارمغان ابراز امیدواری کرد که این پویش به صورت ادامه دار و پایدار در راستای آزادی زنان گرفتار زندان که ناخواسته درگیر جرایم شده اند فعالیت کند و در ابتدای این راه بتواند زنان مرتکب جرایم غیرعمد را از زندان نجات دهد.
سحر دولتشاهی که در کارنامه خود بازی در فیلم هایی چون بارکد، عصر یخبندان، طلا و مس، وارونگی و چهارشنبه سوری را دارد به عنوان سفیر پویش ارمغان وظیفه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در ارتباط با وضعیت زنان زندانی را عهده دار شد.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز ضمن تاکید بر فعالیت مستمر در حوزه آزادسازی زنان زندانی، از مردم و مسئولان خواست تا با پیوستن به پویش ارمغان در آزادی زنان زندانی مرتکب جرایم غیرعمد سهیم شوند.
در راستای تفاهم نامه امضا شده میان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و ستاد مردمی دیه، پویش “ارمغان” آغاز به کار کرد. این پویش که فعالیت آن در آستانه میلاد حضرت زهرا(س) آغاز شد تا میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) به آزادی زنان زندانی مرتکب جرایم غیرعمد در کل کشور خواهد پرداخت.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي