ستاره هایی که عمل زیبایی را نفی می کنند

تاريخ : 4 بهمن

آنجلینا جولی یکی از زنانی است که زیبایی خدادادی دارد و آن را از مادرش به ارث برده است. انجلینا چیزهایی که دارد را درک می کند و اجازه می دهد طبیعت روی صورتش کار کند، نه جراحی پلاستیک. آنجلینا در این مورد می گوید: من عملی روی صورتم انجام ندادم و فکر نمی کنم در آینده نیز این کار را بکنم. اما اگر کسی با انجام این کار خوشحال می شود خوب انجام دهد. من جای دیگران نیستم و نمی دانم چه چیزی باعث می شود حس بهتری پیدا کنند. اما خودم برای عمل زیبایی پوستم برنامه ای ندارم. نظریه من این است: من فکر می کنم صورت آنجلینا چاقوی جراحی را پس می زند. دیگر ستاره ها نیز در مخالفت با عمل های زیبایی صحبت کرده اند. پس ببینید کدام ستاره ها با عمل زیبایی مخالفند.

ستاره هایی که عمل زیبایی را نفی می کنند, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

آنا هاتاوی: من به کسانی که در مورد بینی ام نظر می دهند فکر می کنم، اما دربرابرشان مقاومت می کنم. امروزه او از اینکه جراحی پلاستیک انجام نداده خوشحال است. او به خاطر بینی اش عشق جدیدی پیدا کرده است. او می گوید: من استثنا نیستم. وقتی بزرگ می شدم دوست داشتم بینی ام را عمل کنم، اما حالا این بینی بهم کمک می کند چهره ام را تغییر دهم. من هم می توانم در نقش جاسوس ۹۹ مسحور کننده باشم و می توانم برای نقش Jonathan Demme یک فرد معتاد خشن باشم. اگر بازیگر هستید چهره تان باید کاراکتر داشته باشد، درغیر این صورت شما فقط یک چهره هستید.

ستاره هایی که عمل زیبایی را نفی می کنند, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

لی میشل ستاره دیگری که اجازه نداده بینی اش جراحی شود، lea Michele است. او می گوید من تنها دختری در دبیرستان بودم که بینی ام را عمل نکردم و به این کارم افتخار می کنم. او امیدوار است حضورش در شوهای مشهور به دختران جوان یاد بدهد که لازم نیست به خاطر آنکه دوست دارند طور دیگری دیده شوند ظاهرشان را عوض کنند.

ستاره هایی که عمل زیبایی را نفی می کنند, پورتال خبری فرهنگی گهر

کیت بلانشت: من مطمئنم همه حتی همبازی برد پیت یعنی خود من آرزو می کنند هم اکنون و دوباره جهش ژنتیکی برعکس مثل بنجامین باتن داشته باشند. اما درمجموع کیت خوشحال است که می بیند «تحول و دگرگونی تاریخی» روی بدن او نیز اجرا شده است، خصوصا بعد از بچه دار شدن. یکی دیگر از اعضای مخالف جراحی زیبایی شوهر کیت بلانشت است که اگر او زیر تیغ جراحی برود عصبانی می شود.

ستاره هایی که عمل زیبایی را نفی می کنند, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

منبع: ileev.com

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي