سام درخشانی به سریال گسل پیوست

تاريخ : 19 اسفند

سام درخشانی به سریال گسل پیوست. جزئیات خبر را می توانید در ادامه این مطلب گهر بخوانید

سام درخشانی به سریال گسل پیوست, پورتال خبری فرهنگی گهر

مجموعه تلویزیونی «گسل» به کارگردانی علیرضا بذر افشان و تهیه کنندگی محسن چگینی به پونک منزل سام درخشانی رسید.
تصویربرداری مجموعه «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان این روزها در پونک پی گیری می شود. در این لوکیشن که منزل سام درخشانی است، در کنار او، مهتاج نجومی که نقش مادر او را بازی می کند، حضور دارد.

گروه پس از آن به منزل بیژن امکانیان که یکی از نقش های اصلی را ایفا می کند رفته و در این لوکیشن در کنار او فلور نظری که نقش همسرش را ایفا می کند، حضور دارد.

شهرک شریف، کلانتری، پونک، بیمارستان لوکیشن های این مجموعه هستند.

تصویربرداری سریال «گسل» تا پایان اسفند ادامه دارد و گروه پس از تعطیلات نوروز، کار را در لوکیشن های خارجی از جمله اتوبان همت و اتوبان ارتش پی گیری می کنند.

تصویربرداری این مجموعه تا پایان خرداد ۹۶ ادامه دارد.

«گسل» با نام قبلی «بی نمک» کمدی اجتماعی سیاسی است که در ۳۰ قسمت برای شبکه سه تولید می شود و به احتمال زیاد در تابستان روی آنتن خواهد رفت.

قصه «گسل» درباره یک معاون وزیر با بازی بیژن امکانیان است و نقش بادیگاردش را سام درخشانی ایفا می کند.

عوامل اصلی سریال عبارت است از: نویسندگان: مهدی شیرزاد،علیرضابذرافشان، کارگردان:علیرضا بذرافشان، بازیگران: سام درخشانی و بیژن امکانیان، محمد فیلی، فلور نظری، طوفان مهردادیان، رضا کریمی، سامان دارابی، کاوه سماک باشی، تیرداد کیایی، افشین نخعی، ستاره حسینی، مرتضی زارع، مرتضی علی آبادی، نیکی مهرابی و…. منشی صحنه: غزل شاهوردی، مدیر تدارکات: محمد جمشیدی، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، مدیر تصویربرداری: فرزام گل سفیدی، فیلمبردار: حسین بذرافشان، تدوین:شهرام کیور، مدیر تولید: رضا کریمی، نویسنده: مهدی شیرزاد، علیرضا بذرافشان، تهیه کننده: محسن چگینی، کارگردان: علیرضا بذرافشان.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي