ساعد سهیلی پسر سعید سهیلی عروسی کرد / عکس

ساعد سهیلی پسر سعید سهیلی با گلوریا هاردی که ملیت ایرانی فرانسوی دارد عروسی کرد / عکس

وی در حال حاضر در سریال کیمیا و در نقش رها به ایفای نقش می پردازد

ساعد سهیلی (زاده ۳۰ بهمن ۱۳۶۶، مشهد) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

ساعد سهیلی فرزند کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سعید سهیلی است. وی کار هنری خود را در ۱۴ سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته سعید سهیلی آغاز کرد. همچنین فیلمبردار پشت صحنه در برخی از کارهای پدرش بوده است. ساعد سهیلی کارشناسی گرافیگ از دانشگاه آزاد دارد.

دو سال پیش ساعد سهیلی در حرم امام رضا (ع) به عقد گلی خانم در آمد و ساعد سهیلی به جمع متاهلین پیوست. چند شب پیش هم مجلس عروسی گلوریا و ساعد سهیلی برگزار شد و این دو به خانه بخت رفتند.
ساعد سهیلی پسر سعید سهیلی عروسی کرد / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

ساعد سهیلی پسر سعید سهیلی عروسی کرد / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

ساعد سهیلی پسر سعید سهیلی عروسی کرد / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر ساعد سهیلی پسر سعید سهیلی عروسی کرد / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
«گلوریا» ملیتی ایرانی، فرانسوی دارد و فارسی را خوب متوجه نمی شود. او مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارد و همه اقوامش در فرانسه زندگی می کنند. ناصر ملک مطیعی و کیانوش گرامی از جمله مهمانان ویژه این مراسم بودند.

 

 

ساعد سهیلی پسر سعید سهیلی عروسی کرد / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

ساعد سهیلی متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۶ در مشهد فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است . وی فعالیت هنری خود را از سن چهارده سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته ی سهید سهیلی آغاز کرد همچنین فیلم بردار پشت صحنه در برخی کارهای پدرش بوده است. گشت ارشاد، متروپل و کلاشینکف از دیگر فیلم های این بازیگر است.
منبع:  جام جم

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي