سارقانی که قند و شکر دزدی را خیرات کردند !

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 19 شهریور

 سارقانی که قند و شکر دزدی را خیرات کردند !

چند روز پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از سرقت محموله قند و شکر از مغازه همسایه شان در یکی از محله​ها ی غرب تهران خبر داد.

ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام و به تحقیق از صاحب مغازه پرداختند. او به پلیس گفت: پس از رفتن آخرین مشتری می خواستم محموله قند و شکری که ساعتی پیش خریده بودم را به انباری انتقال دهم که دو مرد به عنوان مشتری وارد شدند و سفارش خرید مواد خوراکی دادند.

سارقانی که قند و شکر دزدی را خیرات کردند !, پورتال خبری فرهنگی گهر

وی افزود: وقتی می خواستم کالای در خواستی را تحویل دهم، آنها به من حمله کرده و پس از بستن دست و پایم مرا در انباری مغازه محبوس کردند و با سرقت سوئیچ خودروی من محموله قند و شکر را دزدیدند. پس از فرار سارقان یکی از همسایه ها که متوجه باز بودن مغازه شده بود، با آمدن به مغازه مرا نجات داد.

جستجو برای دستگیری سارقان

با تشکیل پرونده، جستجوی ماموران برای دستگیری سارقان آغاز شد تا این که چند محله پایین تر از محل حادثه، دو مرد سراسیمه به گشت پلیس مراجعه و برای دستگیری دو مرد از ماموران کمک خواستند.

یکی از آنها به پلیس گفت: من و دوستم متوجه شدیم یک کامیون در حال پخش قند و شکر خیراتی است.ما هم بسته ای قند و شکر گرفتیم و در حال بازگشت به خانه بودیم که همان دو مرد از ما خواستند بسته های قند و شکر را پس دهیم. وقتی به آنها اعتراض کردیم ما را کتک زده و با پس گرفتن قند و شکر ها متواری شدند. با اطلاعاتی که این دو مرد در اختیار پلیس قرار دادند، ماموران با اعزام به محل توزیع قند و شکر مشاهده کردند راننده و مرد همراهش در حال فرار از محل هستند که آنها را دستگیر کردند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و با استعلام ازسامانه پلیس معلوم شد خودروی توقیف شده مسروقه است و ساعاتی پیش آن را دو متهم بازداشت شده، سرقت کرده اند.

با به دست آمدن این اطلاعات، یکی از متهمان با اعتراف به جرمش گفت: من و همدستم چند هفته پیش از زندان آزاد شده و بار دیگر سرقت ها را از سر گرفتیم و محموله قند و شکر را با محبوس کردن صاحب مغازه سرقت کردیم.

متهم اضافه کرد: وقتی در خیابانی با گشت پلیس رو به رو شدیم از ترس دستگیری بسته های قند و شکر را به عنوان خیرات میان مردم پخش کرده و وقتی ماموران از محل دور شدند به سراغ شهروندان رفتیم و به زور قند و شکر ها را پس گرفتیم و قصد فرار داشتیم که دستگیر شدیم. با اعتراف متهمان آنها با قرار قانونی روانه زندان شدند.

منبع : جام جم

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي