زهرا نعمتی بانوی پارالمپیکی توسط همسرش ممنوع الخروج شد + علت

تاريخ : 18 اردیبهشت

روز گذشته خبر ممنوع الخروج بودن زهرا نعمتی بانوی پارالمپیکی توسط همسرش در شبکه های اجتماعی دست به دست شد اما چند ساعت بعد همسر زهرا نعمتی مصاحبه ای انجام داد که در ادامه علت ممنوع الخروجی زهرا نعمتی را می خوانید.

زهرا نعمتی بانوی پارالمپیکی توسط همسرش ممنوع الخروج شد + علت, پورتال خبری فرهنگی گهر

رهام شهابی‌پور، همسر زهرا نعمتی گفت : بعد از بازی‌های پارالمپیک ریو زهرا نعمتی بنا به دلایلی منزل را ترک کرده و تا این لحظه با وجود این که چندین‌بار خواستار بازگشت او به منزل بودم از زندگی با من امتناع کرده و حتی درخواست طلاق داده است.

او گفت:به عنوان همسرش در جهت مخالفت با درخواست طلاق او، از فدراسیون جانبازان و معلولین و فدراسیون تیر و کمان درخواست کردم که او را به اردوهای تیم ملی دعوت نکنند و حتی او را ممنوع‌الخروج کرده‌ام تا نتواند در هیچ تورنمنت برون‌مرزی شرکت کند. اگرچه نمی‌دانم با چه مجوزی توانست به عنوان نماینده سازمان ملل کشور را ترک کند و عازم سوییس شود.

شهابی‌پور خاطرنشان کرد:هر چند از فدراسیون جانبازان و معلولین نیز درخواست کردم که او (زهرا نعمتی) را به اردوی تیم ملی دعوت نکند اما متاسفانه با وجود رضایت نداشتن من باز هم رییس انجمن تیر و کمان معلولین اسم وی را در فهرست کمانداران دعوت شده به اردوی تیم ملی قرار داد و او در اردو حضور پیدا کرد.

وی در پایان گفت:به هر صورت یکسری مسائل و مشکلات خانوادگی پیش آمده که قابل حل است و نیاز نیست تا حد طلاق به آن دامن زده شود. متاسفانه مسائل پیش آمده به مسائل و مشکلات دیگری دامن زده که اگر نعمتی بخواهد به همین روال به مسائل دامن بزند مطالبی را از طریق رسانه‌ها عنوان می‌کنم که می‌تواند تبعاتی هم برای خود وی و هم برای ورزش بانوان به دنبال داشته باشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي