زنی که همسرش را تشویق به زورگیری می کرد

زنی که همسرش را برای ارتکاب به سرقت و زورگیری تشویق می کرد به عنوان همدست شوهرش دستگیر شد.

 

زنی که همسرش را تشویق به زورگیری می کرد, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

گهر : در پی چندین فقره سرقت داخل خودرو و زورگیری شبانه در معابر شمال تهران کلانتری 163 ولنجک موظف شد تا موضوع را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دهد.

در ابتدای تحقیقات پلیس با بهره گیری از مستندات دوربین های مداربسته توانست هویت متهم را به نام سیروس 26 ساله که دارای چندین فقره سابقه کیفری بود شناسایی کند.

با توجه به این که هویت این سارق زورگیر برای پلیس احراز شده بود ماموران مخفیگاه وی را ردیابی و پس از حصول اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش وارد عمل شده و سیروس را دستگیر کردند.

در بازجویی های اولیه متهم به ماموران بیان داشت که پس از آزادی از زندان دست از کار خلاف کشیدم ولی با دختری ازدواج کردم که او مرا به ارتکاب سرقت و زورگیری تشویق کرد و من دوباره به کارهای گذشته خود بازگشتم.

پلیس با عنایت به این که همسر متهم به نام آیلین در برخی از سرقت ها  و زورگیری ها به همسرش کمک می کرد مخفی گاهش را شناسایی و با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی وی را در یک عملیات شبانه دستگیر و به مقر انتقال دادند.

رئیس کلانتری 163 ولنجک سرگرد جواد یاسینی با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پلیس در بازرسی از مخفیگاه آیلین تعدادی لوازم مسروقه نظیر دوربین عکاسی، دوربین فیلم برداری، رادیوپخش، باند خودرو، شوکر برقی،‌ تلفن همراه، عینک آفتابی و … کشف و ضبط گردید.

به گفته یاسینی ماموران با کشف دو دستگاه ترازوی دیجیتال و مقادیری قابل توجهی شیشه دریافتند که آیلین مخفیگاه خود را نیز محلی برای استعمال مواد روان گردان و فروش آن کرده است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه