زنی که با میمون ها یزرگ شده/عکس

باشگاه خبرنگاران: “مارینا چپمن” خانمی انگلستانی است كه بخش كودكی خود را در كنار میمون ها گذرانده است و آن ها او را بزرگ كرده اند. سال گذشته خبرهای كوتاهی از او بدست آمد اما او برای اولین بار داستان زندگی خودش را كامل گفته است.

تا به حال داستان های زیادی در مورد انسان هایی كه با حیوانات زندگی می كنند شنیده ایم اما شاید جالب ترین آن ها مربوط به خانمی باشد كه با میمون ها بزرگ شده است او برای اولین بار از داستان های زندگی اش گفته است.

“مارینا چپمن” خانمی انگلستانی است كه بخش كودكی خود را در كنار میمون ها گذرانده است و آن ها او را بزرگ كرده اند. سال گذشته خبرهای كوتاهی از او بدست آمد اما او برای اولین بار داستان زندگی خودش را كامل گفته است.

زنی که با میمون ها یزرگ شده/عکس

این خانم می گوید در سال ۱۹۵۴ تقریبا ۴ ساله بودم كه در خیابان بازی می كردم و ناگهان تعدادی افراد ناشناس به اطراف من آمدند و من را داخل ماشین انداختند پس از آنكه چشمانم را باز كردم خودم را در میان جنگلی دیدم كه حتی نمی دانستم كجا هست.

خانم چپمن كه البته نامش را نیز بعد از نجات از جنگل انتخاب كرده است می گوید: ” میمون ها بسیار عجیب بودند و وقتی من را دیدند خیلی تلاش می كردند كه با من ارتباط برقرار كنم و البته من نیز اینكار را انجام دادم و ارتباط برقرار شد و آن ها از من سرپرستی كردم.”

او حتی در ادامه خاطرات خود آورده است كه من غذا خوردن، راه رفتن و حتی بالا رفتن از درخت را از آن ها یاد گرفتم. او همچنین اورده است كه یكبار میمون ها دلدرد او را نیز با روش های خودشان حل كرده اند.

او كه تاریخ دقیق به دنیا آمدنش را نمی داند احتمال می دهد كه نزدیك به ۶۳ سال سن داشته باشد. این خانم نزدیك به ۱۰ سال نزد میمون ها بود و سپس توسط برخی افراد محلی جنگل كارابلانكا پیدا شد. او هم اكنون دو فرزند و سه نوه دارد ولی همجنان طبیعت و جنگل را خیلی بیشتر از شهر می پسندد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه