زندگی خصوصی کارا دلوین / بیوگرافی کامل

تاريخ : 29 شهریور

کارا دلوین یکی از مدلینگ های زیبای انگلیسی است که علاوه بر حرفه مدلینگ، در زمینه بازیگری هم فعالیت دارد. در این مطلب بیوگرافی این مدلینگ زیبا را برای شما عزیزن منتشر می کنیم.

زندگی خصوصی کارا دلوین / بیوگرافی کامل, پورتال خبری فرهنگی گهر

کارا “جوزلین” دلوین (به انگلیسی: Cara “Jocelyn” Delevingne) (زاده ۱۲ اوت ۱۹۹۲ در لندن) یک مدل فشن، بازیگر انگلیسی و نوه رئیس پیشین کمپانی English Heritage، سِر جوزلین استیونز می‌باشد.

دلوین نیز در نمایشنامه درام و گیتار آواز می‌خواند. او در دشمنی (ترانه تیلور سوئیفت)نیز بازی و اجرا کرده است. همچنین کارا از دوستان نزدیک تیلور سوئیفت است.

مدلسازی کارا دلوین:

دلوین اولین بار در سن ده سالگی شروع به مدل‌سازی در یک شات سرمقاله توسط بروس وبر برای ووگ ایتالیا در کنار مدل بانوی الیوس آنسون بود.در سال ۲۰۰۹ درStorm Model Management پس از سارا دوکاس بنیانگذار طوفان، و با زن کیت ماس ​​کشف خال خال را امضا کردند و وارد بنگاه مدلینگ Storm Model Management شد.

اولین حضور دلوین در سالن مد و مانکن ، سال ۲۰۱۱ در هفته مد لندن بود.

در ۸ ژوئن ۲۰۱۵ پروفایل دلوین از وب سایت Storm Model Management حذف شده بود و از آن به بعد او روابط را با Storm Model Management به هم زده و به حرفه بازیگری خود تمرکز میکند.

او بعد در اوت ۲۰۱۵ اعلام کرد که دلیل عمده (ترک سیگار) مدلسازی و تمرکز بر بازیگری اش بوده.استرس تا حد زیادی مشارکت داشته که در حال توسعه پسوریازیس بیماری پوستی است.

طراحی کارا دلوین:

دلوین دو مد برای DKNY و Mulberry طراحی کرده است.

و برای DKNY مجموعه ی پوشش برجسته و انواع مختلف مدل خیابانی و ورزشی طراحی کرده است.

بازیگری کارا دلوین:

کارا دلوین در سال ۲۰۱۴ در جشنواره فیلم تورنتو برای فیلم صورت یک فرشته.

در ژوئن ۲۰۱۴ دلوین اولین سریال تلویزیونی خود را در قسمت آخر فصل سه سریال (هدیه تاتر) بازی کرده است که نقش که یک دخترک چوپان را به عهده دارد. دلوین در فیلم ۲۰۱۴ به نام صورت یک فرشته به همراه دانیل برول و کیت بکینسیل در نقش ملانی ایفا کرد. او همچنین در فیلم کشتزار های لندن بر اساس رمانی به همین نام در سال ۱۹۸۹ توسط مارتین امیس در نقش کات تالنت ایفا میکند. بازیگران این فیلم امبر هرد،جانی دپ و تئو جیمز میباشد.

دلوین در یک فیلم فانتزی ۲۰۱۵ به نام پن به عنوان پری دریایی ایفا میکند.

در سال ۲۰۱۶ کارا در فیلمی با ژانر ابر قهرمان به نام جوخه انتحار در نقش ساحره ای قدرتمند ایفا میکند.

زندگی شخصی کارا دلوین:

کارا دلوین دو جنس گرا است. در ماه ژوئن سال ۲۰۱۵، دلوین تایید کرد که با موسیقیدان آمریکایی (سنت وینسنت) در رابطه است، پیش از این دلوینَ با بازیگر میشل رودریگز رابطه داشته.

فیلم‌شناسی کارا دلوین:

عنوانسالبه عنوان
آنا کارنینا۲۰۱۲شاهزاده خانم سوروکینا
صورت یک فرشته۲۰۱۴ملانی
شهرهای کاغذی۲۰۱۵مارگو راث اسپیگلمن
پن۲۰۱۵پری دریایی
کودکان عاشق۲۰۱۴ویولا
تب لاله۲۰۱۵هنریتا
کشتزار‌های لندن۲۰۱۵کات تالنت
جوخه انتحار۲۰۱۶ژوئن مون/جادوگر
والرین و شهر از یک هزار سیاره۲۰۱۶لائورلاین
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي