زمان پخش و ساعت تکرار سریال بخش قلب شبکه دو

زمان پخش و ساعت تکرار سریال بخش قلب شبکه دو

زمان پخش و ساعت تکرار سریال بخش قلب شبکه دو, پورتال خبری فرهنگی گهر

سریال «بخش قلب»

سریال «بخش قلب» در مورد پزشکان و رزیدنت های جراحی قلب است که در بخش جراحی قلب بیمارستان دانشگاه گوانگ هی کار می کنند.

زمان پخش : شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰تکرار : ۱:۰۰ بامداد، ۱۲:۰۰ و ۱۶:۰۰

موضوع:

سریال کره ای «بخش قلب» داستانی است در مورد پزشکان و رزیدنت های جراحی قلب که در بخش جراحی قلب بیمارستان دانشگاه گوانگ هی کار می کنند. دکتر «چویی کانگ گوک»  پس از دوره تبعید به عنوان رئیس بخش جراحی قلب و عروق به بیمارستان دانشگاهی گوانگ هی بازمی گردد. اولین وظیفه او استخدام رزیدنت های جدید است.

در این میان «لی ایون سونگ» از یک دانشکده تازه تاسیس پزشکی در یک شهرستان فارغ التحصیل شده. او برای استخدام در این بیمارستان درخواست می دهد و علیرغم کارایی ضعیف دانشگاهی اش امید زیادی دارد که پزشک بزرگی شود. پزشک دیگری به نام «هایه سوک» به عنوان دانشجوی ممتاز از دانشگاهش فارغ التحصیل می شود و اولین نفری است که موفق می شود نمرات کامل بگیرد.شخصیت «ایون سونگ» و «هایه سوک» کاملا با هم در تضاد هستند. ایون سونگ شخصی است احساساتی، ولی تجربه پزشکی خوبی ندارد. هایه سوک حسابگر و خونسرد است اما ذهن باهوشی دارد.

هر دو باید برای رییس جدید بخش جراحی قلب و عروق «چویی کانگ گوک» خود را به اثبات برسانند. او معتقد است فقط شخص خاصی لایق جراح قلب بودن است. ایون سونگ و هایه سوک تنها متقاضیان دوره تخصص بیمارستان دانشگاه گوانگ هی هستند. دکتر چویی به خاطر حفظ آبروی بیمارستان مجبور می شود آنها را بپذیرد. هنرپیشه معروف «دونگ گوان» برای بیماری قلبش در این بیمارستان بستری می شود. او بلافاصله به هایه سوک که در دوره ابتدایی همکلاسیش بوده علاقمند می شود و به خاطر ارتباط «ایون سونگ» و «هایه سوک»  دچار حسادت شده و اتفاقاتی رقم می خورد.

عوامل:

کارگردان: پارک ونگ کیون

محصول: ۲۰۰۷ کره جنوبی

زمان پخش و ساعت تکرار سریال بخش قلب شبکه دو, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي