زايمان هاي عجيب در 2012

معمولا زنان باردار طبق برنامه يا تصميم‌شان در بيمارستان يا در خانه فارغ مي شوند اما گاهي زن باردار در مكان يا موقعيت غيرمنتظره دچار درد زايمان شده و فرزندش را به دنيا مي آورد.

 

زايمان هاي عجيب در 2012

 

 

موارد زايمان در اماكن متفرقه و در شرايط غيرمنتظره از جمله اخبار رسانه ها است. در سال 2012 نيز شمار اين گونه زايمان ها اندك نبوده كه در اين گزارش نگاهي به چند مورد خواهيم داشت:

باغ وحش

باغ وحش گيفيرد نيويورك در اوايل دسامبر شاهد يك زايمان غيرمنتظره بود. مادري باردار به كمك ليز اسميت يكي از كاركنان اين باغ وحش كه از تجربه كمك به زايمان بسياري از حيوانات بهره مند بود توانست نوزادش را صحيح و سالم به دنيا بياورد. مادر و نوزاد سپس عازم بيمارستان شدند.

مترو

واگن ها و نيز ايستگاه هاي مترو از جمله اماكني هستند كه موارد زايمان هاي غيرمنتظره در آنها نادر نيست. يك زن آمريكايي در واگن يك قطار مترو شهر فيلادلفيا نوزاد پسري را به دنيا آورد. پس از زايمان ، وي به همراه نوزادش در اولين ايستگاه پياده شد و نزد يك پليس رفت تا از او كمك  بخواهد.

همچنين سكوي ايستگاه مترو دومسنيل شهر پاريس شاهد زايمان يك زن باردار در ماه سپتامبر بود كه پس از زايمان توسط ماموران امداد به بيمارستان انتقال يافت.

تاكسي

در هفتم ژوئن يك زن آمريكايي در صندلي عقب يك تاكسي  يكي از دوقلوهايش را به دنيا آورد و ديگري در آمبولانسي كه وي را به بيمارستان منتقل مي كرد، متولد شد.

هواپيما

ابوسالوم كوچولو در پرواز بين آتلانتا آمريكا و داكار سنگال در ميان هلهله شادي و دست زدن هاي مسافران و خدمه پرواز كه از چنين واقعه اي هيجان زده شده بودند، متولد شد.

راهرو بازداشتگاه

يك زن 29 ساله آمريكايي كه به دليل مستي در ملاعام بازداشت شده بود هنگام رفتن به سلول بازداشتگاه در داخل راهرو يك نوزاد دختر را به دنيا آورد.

وسط خيابان

در 9 ژوئيه يك زن جوان چيني وسط خيابان دچار درد زايمان شد و فرزندش را به دنيا آورد. فقط چند عابر وظيفه شناس توقف كرده تا به وي در زايمانش كمك كنند.

پاركينگ مركز تجاري

كيم ليتون فرصت رفتن به بيمارستان را نيافت و در پاركينگ يك مركز تجاري ايالت ويسكانسين فارغ شد. خوشبختانه مادرش دركنار او بود و در زايمانش كمك كرد. كيم نام مركز تجاري “ايدن” را روي نوزادش گذاشت.

 

منبع: جام جم

 

گردآوری: گروه سرگرمی گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه