ریحون رستورانی به وسعت ایران

دسته بندي : معرفی بازار
تاريخ : 1 بهمن

هر جای ایران باشید ریحون و رستورانهایش با شماست!

اینترنت آن قدر زندگی ما را متحول کرده است که حالا تصور سپری کردن یک روز بدون اینترنت از همیشه دشوارتر شده است. حالا صبح با اپلیکیشن هواشناسی برای پوشیدن لباس مناسب شروع می شود، بسیاری از مسیرهای روزمره با تاکسی های آنلاین پیموده می شود، غذا و لوازم مورد نیاز با خرید اینترنتی از راه می رسد و برای اغلب کارها دیگر طی کردن مسافت­ برای رسیدن به هدف لازم نیست.

ریحون رستورانی به وسعت ایران, پورتال خبری فرهنگی گهر

 شهرهای کوچک و بزرگ یکی یکی به انواع خدمات اینترنتی مجهز می شوند و حالا دیگر تفاوتی نمی کند ساکن کدام نقطه از کشور باشید. در همه حال خریدهای اینترنتی و دریافت خدمات آنلاین به جزئی از زندگی تبدیل شده است. غذا به عنوان نیاز اولیه ای که در شبانه روز حداقل سه بار هر کسی را به خودش مشغول می کند یکی از ضروری ترین نیازهایی است که با کمک اینترنت به آن پاسخ داده شده است.

ریحون؛ تنها منویی که نیاز دارید

ریحون رستورانی به وسعت ایران, پورتال خبری فرهنگی گهر

سامانه سفارش آنلاین غذا ریحون، با بیش از ۲۵۰۰ رستوران ، امکان سفارش غذا در شیراز ، تهران، کرج، اصفهان، مشهد، رشت و تبریز را فراهم کرده است؛ همچنین به تازگی امکان سفارش غذا در قزوین هم ممکن شده است؛ در نتیجه کاربران دو شهر رشت و قزوین هم از این پس می توانند به کمک ریحون، در سریع ترین زمان و ساده ترین شکل ممکن، سفارش غذای خود را به صورت آنلاین ثبت کنند.

ریحون رستورانی به وسعت ایران, پورتال خبری فرهنگی گهر

 در ریحون دیگر نیازی به پرداخت وجه نقد نیست؛ چرا که هزینه غذا به صورت آنلاین پرداخت می شود. ریحون در کنار وب سایت بسیار کاربردی، یک اپلیکیشن خیلی خوب هم دارد که از طریق سامانه های گوگل پلی، بازار و سیب اپ، برای سیستم عامل های اندروید و iOS قابل دانلود است.

ریحون رستورانی به وسعت ایران, پورتال خبری فرهنگی گهر

به کمک اپلیکیشن ریحون، شما می توانید رستوران های اطراف خود را پیدا کرده و از میان آنها، بسته به تنوع غذایی مورد نظر، غذای خوشمزه خود را انتخاب کنید و پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، خوشمزه خود را در محل مورد نظر دریافت کنید. از دیگر قابلیت های ویژه ریحون می توان به تیم پشتیبانی این سامانه اشاره کرد؛ تیمی که از آغاز تا پایان و حتی بعد از دریافت غذا، همراه شما خواهد بود. به کمک سامانه سفارش آنلاین غذا ریحون، از میان منوی عکس دار بیش از ۲۰۰۰ رستوران، به آسانی غذایان را انتخاب کرده و و بعد از ثبت سفارش، غذای خوشمزه خود را در محل دلخواه دریافت کنید.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي