رکورد فالوورهای لیلا اوتادی و کنایه اش به دیگران

به تازگی فالوورهای لیلا اوتادی در اینستاگرام به مرز 200 هزار رسیده اند. اما او متنی کنایه ای به بقیه همکاران خود که به صورت تقلبی فالوورهای خود را افزایش می دهند در اینستاگرام منتشر کرده است.
رکورد فالوورهای لیلا اوتادی و کنایه اش به دیگران
لیلا اوتادی به مناسبت 200 هزارتایی شدن فالوورهای خود در اینستاگرام پستی کنایه آمیز نسبت به تقلبی بودن فالوورهای دیگر همکاران خود منتشر کرد.
خانم اوتادی که مشخصا به یکی از باریگران سینما و تلویزیون که اخیرا به رکورد 2 میلیون فالوئر در بین بازیگران ایرانی دست پیدا کرده اشاره کرده است که بخشی از متن ایشان در زیر می بینید:
«بیشتر از نصف فالوئرها جعلی و فیک هستن! من هيچ‌وقت براى اینستاگرام خودم فالوئر خريدارى نکردم چون دوست داشتم طرفداران واقعي‌م اينجا باشن و در ضمن احترام به شعور مخاطب براى من هميشه ارزش بالايى داشته و داره، مطمئنا شما عزيزان اونقدر باهوش هستين كه متوجه بشين امكان نداره يه هنرمند و يا خواننده هاليوود با ۷ ميليارد مخاطب و هوادار در دنیا، تو اینستاگرامش ۲ ميليون فالوئر داشته باشه و هنرمند سینمای ايران با نهايتاً ۶۰-۷۰ میليون مخاطب، همون تعداد يا حتى بيشتر از بازیگر مشهور هالیوود فالوور داره!»
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه