رکورد شکنی عجیب لیونل مسی

رکورد شکنی عجیب لیونل مسی

“لیونل مسی” با وجود 27 سال سن در آستانه ثبت یک رکورد بی‌نظیر است. این بازیکن می‌تواند در بازی هفته آینده تیمش به رکورد 400 گل برسد. این ستاره آرژانتینی تاکنون 398 گل برای بارسلونا و تیم ملی آرژانتین به ثمر رسانده و تنها دو گل تا رسیدن به 400 گل فاصله دارد. او تاکنون 356 گل برای بارسلونا و 42 گل برای تیم ملی آرژانتین به ثمر رسانده است.
رکورد شکنی عجیب لیونل مسیمسی در بازی دوستانه آرژانتین و آلمان به دلیل مصدومیت غایب بود و شاید اگر در آن دیدار به میدان می‌رفت زودتر می‌توانست به این رکورد برسد.

“مارتینو” سرمربی تیم ملی آرژانتین درباره شرایط لیونل مسی به خبرنگاران گفته بود: با مسی یک سال کار کرده‌ام.همواره درباره رابطه ما شایعاتی وجود داشته است بنابراین با چنین شرایطی بیگانه نیستم. از چنین شایعاتی بیزار هستم و دیگر به تنگ آمده‌ام. نمی‌خواهم به آنچه در رسانه‌ها درباره آسیب دیدگی لیونل مسی آمده گوش دهم. رسانه‌ها باید مسی را به حال خود بگذارند تا با نهایت آرامش به تیم ملی کشورش کمک کند. مسی چه بد باشد و چه خوب می‌تواند در یک لحظه کار خود را بکند. ناکامی مسی باعث خوشحالی بسیار از افراد می‌شود. با این حال من باید تاکید کنم که علاقه زیادی به مسی دارم و او کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین باقی خواهد ماند.

گل‌های لیونل مسی به تفکیک لیگ

لیگای اسپانیا: 245 گل

جام داخلی: 39 گل

لیگ قهرمانان: 67 گل

جام جهانی باشگاه ها: 4 گل

سوپرکاپ: یک گل

تیم ملی آرژانتین: 42 گل

 

منبع:isna.ir
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند