ريما رامين فر درباره پايتخت و خانواده‌اش می گوید/عکس

بیوگرافی ریما رامین فر

متولد سال ۱۳۴۹
ریما رامین فر متولد ۱۳۴۹ در تهران، دارای کارشناسی ارشد در کارگردانی تئاتر می باشد. وی کار در تئاتر را در سال ۱۳۷۶ با نمایش “شب بخیر مادر” آغاز نمود و در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم سینمایی “نان و عشق و موتور ۱۰۰۰” پا به عرصه سینما نهاد.

ريما رامين فر درباره پايتخت و خانواده‌اش می گوید/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
صحبت‌هاي ريما رامين فر درباره پايتخت و خانواده‌اش
ریما رامین‌فر، ایفاگر نقش «هما» با تاکید بر اینکه هیچ پروژه‌ای جز «پایتخت» نمی‌توانست او را ۵۰ روز دور از خانواده‌اش نگه دارد، گفت: ۵۰ روز دوری از خانواده به ویژه برای یک مادر کابوس است، به همین خاطر امیدوارم رنجی که ما کشیدیم تبدیل به شادی و خنده مردم شود.
این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به سختی‌های همکاری با پروژه «پایتخت»، خاطرنشان کرد: ۵۰ روز دوری از خانواده بی‌نهایت سخت است. زمانی که یک بازیگر مجرد است دور بودن از خانواده برایش آسان‌تر است و وقتی هم که ازدواج می‌کند باز هم قابل تحمل است، اما وقتی مادر می‌شوی دوری از خانواده در مدت زمان زیاد واقعا کابوس است و من این را واقعا حس کردم؛ حتی از زمانی هم که وارد تهران شدیم باز هم خیلی کم خانواده‌هایمان را می‌بینیم.
وی افزود: هر کاری برای خودش سختی دارد، اما باید بگویم «پایتخت» واقعا طاقت‌فرسا بود، اما با تمام این سختی‌ها همه عوامل چه آنهایی که پشت دوربین بودند و چه ما بازیگرانی که مقابل دوربین هستیم عاشقانه کار می‌کنیم، چرا که «پایتخت» واقعا برایمان عزیز است، فقط آرزو می‌کنم رنج و سختی همه ما در نهایت به خوشی و خنده مردم عزیزمان تبدیل شود تا خستگی‌مان در بیاید.
رامین‌فر که همسرش امیر جعفری هم در یکی از سکانس‌های «پایتخت (۲)» به عنوان بازیگر افتخاری مقابل دوربین سیروس مقدم رفت، اظهار کرد: «پایتخت» واقعا برایم عزیز است و به اندازه خانواده‌ام دوستش دارم و به غیر از آن هیچ پروژه دیگری نمی‌توانست مرا دور از تهران نگه دارد؛ فقط «پایتخت» می‌توانست این کار را با من بکند.
بازیگر نقش «هما» در سریال «پایتخت» در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه فکر می‌کنید «پایتخت (۲)» همچون سری اول بتواند میان مردم محبوب شود؟ خاطرنشان کرد: به نظرم نمی‌توان پیش‌بینی کرد که مخاطب به همان اندازه، «پایتخت (۲)» را هم دوست داشته باشد. اما همه‌ی ما خیلی خوش‌بین هستیم چرا که هیچ‌یک از عوامل کوتاهی نکردند و همه با هم سعی خواهیم کرد تا این مجموعه را به بهترین شکل ممکن ارائه دهیم. امیدوارم که سری دوم «پایتخت» به اندازه‌ی سری اول پذیرای خانواده‌ها باشد و سطح کیفی آن نسبت به گذشته رشد کند.
وی در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه سطح توقع مردم در «پایتخت (۲)» قطعا بالاتر خواهد رفت، تصریح کرد: زمانی که سری اول پایتخت به روی آنتن رفت، مردم بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای، سریال را تماشا کردند و پسندیدند چرا که سطح توقعات بالا نبود، اما الان ما می‌دانیم که مردم قرار است با انتظارات خیلی بالایی «پایتخت (۲ )»را نگاه کنند بنابراین امیدواریم سربلند شویم.
رامین‌فر در پایان گفت‌وگوی خود درباره اینکه «هما» همچنان به عنوان عروس خانواده رابطه و نوع رفتارش با اعضای خانواده را تغییر نمی‌دهد، به خبرنگار ایسنا گفت: کاراکتر من به عنوان مادر و عروس خانواده هیچ تغییری نخواهد کرد و تنها تغییرش این است که هما به عنوان دانشجو در یکی از شهرهای نزدیک خانه‌اش درس می‌خواند. در «پایتخت (۲ )» بیشتر موقعیت‌های قصه تفاوت می‌کند و دیگر قرار نیست به تهران مهاجرت کنیم، بلکه سفر ما به اندازه تفریح است. اما همچنان کماکان برای خانواده نقی حوادث رخ می‌دهد. نوع رابطه و رفتار من هم به عنوان مادر و عروس خانواده با بچه‌هایم،‌ همسرم، پدر همسرم و ارسطو تغییر نمی‌کند و همان است.

تصاویر ريما رامين فر

ريما رامين فر درباره پايتخت و خانواده‌اش می گوید/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

 

ريما رامين فر درباره پايتخت و خانواده‌اش می گوید/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

 

 ريما رامين فر درباره پايتخت و خانواده‌اش می گوید/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

 

 ريما رامين فر درباره پايتخت و خانواده‌اش می گوید/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي